داعش قصد تسخیر جهان را دارد

© Youtubeأطفال داعش
أطفال داعش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داعش میخواهد از طریق تکثیر نفوس جهان را تسخیر کند

داعش بعد از شکست در عراق سعی می ورزد نفوس خود را توسعه دهد. آنها به منع غیر عاقلانه استفاده از تلویزیونهای ماهواره ای اکتفا نکرده حالا به منع فروش ادویه جلوگیری از حامله شدن را در دواخانه های عراق آغاز نمودند.

باشندگان موصل به آژانس سپوتنیک گفتند که شبه نظامیان داعش تمام ادویه فروشان شهر را تهدید نموده اند که اگر در دواخانه های شان ادویه جلو گیر از بار گرفتن زنان مشاهده شوند، محکوم به مجزارت خواهند شد.

یک تن از باشندگان شهر به آژانس سپوتنیک گفت: «داعشی ها میخواهند به این شکل زنان را که مورد تجاوز ایشان قرار گرفته و حامله دار شده اند مجبور به ولادت طفل کنند که نمی خواهند از چنین اشخاص ناسالم فرزند داشته باشد. داعش ها به شکل قصد دارند تعداد نفوس بعدی خود را تکثیر دهند. آنها به نسل بعدی چشم امید دوخته اند».

به گفته وی، برای توسعه نفوس داعشی ها دختران خارجی به عراق استخدام میگردند تا فرزندان زیاد از تروریستها باقی بماند تا باشد که آنها را برای اهدف شوم خود تربیه نمایند. قسمیکه همه میدانند از آغاز جنگ در عراق و سوریه، داعشی ها دست به تربیه و استخدام اطفال در جنگ زدند. اکثراً حین تعرض نیرو های دولتی از اطفال به مثابه سپر زنده استفاده میکنند.

ممکن تکتیک طویل المدت تکثیر نفوس تروریستها برای عراق به فاجعه بزرگ مبدل شود. با وصف که داعشی در حال نابودی کامل قرار دارند. بالاخره تروریستها از میدان جنگ یا فرار میکنند و یا کشته می شوند. اما زنان بیوه و با فرزندان تروریستها باقی می مانند که مسوولیت پرورش اطفال یا به دوش مادران بی کس و یا دولت قرار میگرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала