یک شاهد دیگری که می توانست کلینتون را به خطر مواجه سازد درگذشت

© AP Photo / Mel Evansیک شاهد دیگری که می توانست کلینتون را به خطر مواجه سازد درگذشت
یک شاهد دیگری که می توانست کلینتون را به خطر مواجه سازد درگذشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هکر رومانی بنام لازار مارچل لی هیل، که قبلا صندوق پستی نامزد ریاست جمهوری آمریکا، هیلاری کلینتون راشکسته بود و به اسرار او دست یافته بود، در سلول زندان درگذشت.

لی هیل را در سلول که زندانی بود مرده یافتند. نشریه می نویسد که هکر، مشهور با نام مستعار Guchchifer گفته میشود که شاید خودکشی کرده باشد.

نشریه توجه به آن جلب کرده که هکر تقریبا در همان لحظه مرده بود، زمانی که اف بی آی  می خواست به او توصیه کند که علیه هیلاری کلینتون در محکمه اقامه دعوی نکند، هیلاری کلینتون به سهل انگاری در استفاده از جعبه پست الکترونیکی  زمانی که وزیر امور خارجه  بود متهم گردیده بود.

قابل توجه است که در ماه جون، تحت شرایط مرموزی رئیس جمهور سابق مجمع عمومی سازمان ملل جان اش فوت نمود. بر اساس برخی منابع، او "به طور تصادفی" خود را با گلوله در وقت تمرین کشته است، از سوی دیگر گفته میشود که به اثر حمله قلبی درگذشت. در هر صورت، مرگ او برای کلینتون و اطرافیان او بسیار مفید بود. از او در مورد  پرونده فساد هیلاری در همان نزدیکی ها باید تحقیق میشد.

مطبوعات غربی اشاره کرده اند که، مرگ ناگهانی افراد، که می توانستند به شهرت کلینتون آسیب برسانند،  یک مدت طولانی است که ادامه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала