داعش ها در جمع آوراگان داخل بغداد شده اند

© AP Photo / Giannis PapanikosСилуэты ближневосточных беженцев на фоне заката
Силуэты ближневосточных беженцев на фоне заката - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تروریست های داعش به همراه آوارگان به بغداد برای انتقام گرفتن از خانواده های نیروهایی که فلوجه را آزاد کرده اند،

العالم: منشی عمومی سازمان حقوق بشر عراق درباره ورود تروریست های داعش به همراه آوارگان به بغداد برای انتقام گرفتن از خانواده های نیروهایی که فلوجه را آزاد کرده اند، هشدار داد.

شبکه العالم به نقل از سایت شبکه السومریه: ولید الحلی روز دوشنبه انفجارهای تروریستی در منطقه الکراده بغداد را محکوم کرد و از همه خواست به جای سوء استفاده از فجایع برای تصفیه حساب ها، برای نابودی تروریسم همکاری کنند.

وی تاکید کرد این انفجارها نقض آشکار حقوق بشر و جنایت علیه بیگناهانی به شمار می رود که همانند سایر مسلمانان جهان خود را برای عید سعید فطر آماده می کردند.

الحلی افزود: داعش از ارتکاب هیچ جنایتی دریغ نخواهد کرد و محافظت از غیرنظامیان مسئولیت ارگانهای امنیتی است بنابراین باید به امنیت شهروندان بیشتر توجه شود.

وی از شهروندان، احزاب، تشکلات و سازمان ها خواست برای شناسایی تروریست ها با ارپانهای امنیتی همکاری کنند. 

منشی عمومی جمعیت حقوق بشر عراق تصریح کرد، با توجه به این فجایع، همه باید به جای سوء استفاده از آن ها برای تصفیه حساب و ایجاد مشکل و فتنه انگیزی، برای نابودی تروریسم همکاری کنند. 

الحلی گفت: گزارش های منتشر شده نشان می دهد که تروریست های داعش به همراه آوارگان وارد بغداد شده اند و برای انتقام گرفتن از خانواده های قهرمانانی که فلوجه را آزاد کرده اند، برنامه ریزی می کنند.

انفجار تروریستی در نخستین ساعات روز یکشنبه در منطقه الکراده، بیش از 200 کشته برجا گذاشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала