آخرین جزئیات از حمله انتحاری کابل

© REUTERS / Omar SobhaniAfghan security forces transfer injured security personnel into an ambulance after a suicide car bomb attack in Kabul, Afghanistan April 19, 2016.
Afghan security forces transfer injured security personnel into an ambulance after a suicide car bomb attack in Kabul, Afghanistan April 19, 2016. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
درنتیجه دو حمله انتحاری بر کاروان نیروهای پولیس در ولسوالی پغمان ولایت کابل، ده ها تن از افسران تازه فارغ شده از آکادمی پولیس میدان وردک کشته و زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، حوالی ساعت 12 ظهر امروز (10سرطان) دو حمله انتحاری بر کاروان موترهای افسران پولیس فارغ شده از آکادمی پولیس ولایت میدان وردک در منطقه قلعه حیدرخان نزدیک پل کمپنی کابل رخداد.
منابع امنیتی که از گرفتن نامشان خودداری کرده اند به خاورمیانه گفته اند که در این حمله، ده ها تن از این افسران کشته و زخمی شده اند.
هرچند این منابع آمار دقیق در مورد تلفات این حمله در اختیار قرار نمی دهند؛ اما می گویند که این افسران بعد از فراغت از آکادمی پولیس ولایت میدان وردک در حال انتقال به کابل بودند که مورد حمله قرار گرفتند.
عبدالرحمان رحیمی، فرمانده پولیس کابل نیز در محل حادثه اظهار داشت که موترهای حامل افسران پولیس توسط یک موتربم مورد حمله قرار گرفته اند.
وی در مورد تلفات این رویداد معلومات ارائه نکرد.
از سوی دیگر، صدیق صدیقی، سخنگوی وزارت امور داخله در حساب توئیتر خود نوشته است که کار بالای جزئیات این حمله جریان دارد و بعداً به مردم ارائه می شود.
با این حال، شماری از رسانه ها گزارش داده اند که تا حال در این حمله 27 افسر پولیس کشته و بیش از 40 تن دیگر مجروح شده اند.
طالبان مسلح مسوولیت این حمله را به عهده گرفته اند.
ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان مسلح در توئیتر خود آورده است که در این حمله در حدود 150 پولیس و استادان آنها کشته و زخمی شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала