آزمایش موفقانه سیستم راکتی "بارک8" طرح هند و اسرایل

© Sputnik / Vitaliy Ankovآزمایش موفقانه سیستم راکتی "بارک8" طرح هند و اسرایل
آزمایش موفقانه سیستم راکتی بارک8 طرح هند و اسرایل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قوای مسلح هند روز پنج شنبه سیستم راکتی باراک 8 نوع زمین به هوا و محصول مشترک هند و اسرائیل است، با موفقیت آزمایش کردند.این مطلب را وزارت دفاع هند گزارش داده است.

پرتاب این راکت ساعت 08:15 صبح به وقت محلی با کمک سکوی پرتاب متحرک از میدان تیر "چاندی پور"، واقع در ایالت اوریسا در شرق هند انجام شد. طبق بیانیه وزارت دفاع هند، مقامات این کشور قبل از آزمایش به عنوان تدبیر احتیاطی بیش از 3600 نفر از افراد ساکن درمسافه 2.5 کیلومتری را از محل پرتاب راکت بطور موقت تخلیه کردند.
سیستم راکتی دافع هوا باراک 8 توسط شرکت اسرائیلیIsrael Aerospace Industries با همکاری سازمان تحقیقات و طرح های دفاعی هند ساخته شده است. این سیستم زمینی برای کشف و نابود سازی انواع گوناگون هواپیماها وراکت ها در نظر گرفته شده است. سیستم برای شلیک به سوی اهداف واقع در فاصله نزدیک و نیمه بلند در هر وقت شبانه روز و در شرایط بغرنج جوی مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم مسیر حرکت راکت خود را کنترل کرده و در صورت ضرورت این مسیر را تغییر و راکت را به سوی یک هدف دیگر سوق می دهد. علاوه بر نوع زمینی باراک 8، نوع بحری آن نیز طراحی می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала