در روسیه قانون جدید سازماندهی تعطیلات مدارس تصویب خواهد شد

© Sputnik / Sergey Malgavkoاردوگاه کودکان
اردوگاه کودکان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تابستان فصل تعطیلات در مدارس روسیه میباشد

مسئولیت اصلی سازماندهی تعطیلات برای کودکان در روسیه را وزارت معارف، وزارت صحت عامه و وزارت کار به عهده دارند. اما در مسکو و حومه آن تعطیلات تابستانی کودکان مربوط دیپارتمنت فرهنگ و توسعه اجتماعی بوده ، و همچنین در بعضی مسائل مربوط وزارت امورجوانان و ورزش نیز میباشد.
در حال حاضر حکومت به دستور رئیس جمهور، پیش نویس قانون فدرال در خصوص سازماندهی توانبخشی و تفریح کودکان را تهیه مینماید. این مطلب را معاون اول رئیس کمیته دوما در امور خانواده، زنان و کودکان، اولگا بورزوفه بیان داشته است: "در سال 2017 مسوده این قانون غرض تصویب به مجلس نمایندگان برنامه ریزی شده است که ارسال گردد. نماینده مجلس گفت: "دولت قصد دارد برای توسعه این لایحه، باید به طور جداگانه ماده های قانون در مورد مسئولیت پذیری در مقابل کودکان اختصاص داده شود.
به گفته او، در سند، صحبت در مورد نورم های قانون در تمام کشور مطرح میباشد. که تا حال وجود نداشت.
پیش از این، سناتور النا میزولینه در مورد چارچوب قانونی غیر سیستماتیک برای تفریح و سلامت کودکان در سطح فدرال اشاره کرده بود. او در مورد ایجاد یک سیستم واحد ثبت نام در تمام تفریح گاه روسیه برای کودکان در اوقات فراغت پیشنهاد کرده بود.
در عین حال، اولگا بورزوفه تاکید کرد که عدم وجود چنین قانون به آن معنا نیست که مسئولیت به دوش هیچ کس نمیباشد، این مسئولیت به دوش مقامات محلی نهفته است.
"تمام امور را بدون کنترل به دست متشبثین خصوصی دادن ، و انها به نوبه خود تعداد کودکان را دوچند زیاتر از ان چه ضرور است افزایش دادن ، درست نمیباشد و ارگان های فدرال مرکزی قادر به پاسخ دهی نمیباشند. این چیزی است، که مربوط به صلاحیت مناطق میباشد. وجود داشتن وزارت صحت فدراسیون روسیه به این معنا نیست که هیچ بی نظمی در منطقه و یا بیمارستان های منطقه وجود ندارد. او میگوید، مقامات نظارتی در مناطق روسیه مسئول آن هستند، که درین خصوص پاسخگو باشند.
رئیس کمیته درمسائل خانواده ، زنان و کودکان اولگا ایپیفانوه پیشنهاد مینماید که یک اداره جداگانه ایجاد شود که نه تنها مسائل استرحت ، بلکه تمام مشکلات کودکان را برطرف نماید. او میگوید "ما نیاز به وزارت کودکان و خانواده داریم. او افزود — ما در دوما (مجلس) کمیته بهداشت، امور اجتماعی، آموزش و پرورش داریم. اما بخش اجرایی دولت چنین چیز ها را ندارند
بحث درین ارتباط ادامه دارد، اما ایا مجلس وعده میدهد که در آینده نزدیک، طرح قانون را تصویب نموده و به همه این مشکلات نقطه پایان ببخشد!.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала