ترکیه فلسطینی ها را فریب داد

© Flickr / KLMirceaبیرق ترکیه
بیرق ترکیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
العالم - جبهه مردمی برای آزاد سازی فلسطین اعلام کرد که مقامات ترکیه با اظهارات فریبکارانه درباره حمایت از فلسطین، همواره از این موضوع درجهت اهداف و منابع خود سوء استفاده کرده اند

این جبهۀ امروز(سه شنبه) با صدور بیانیه ای توافق ترکیه و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط میان دو طرف را تحولی در روابط راهبردی آنها دانست که از زمان تأسیس رژیم اشغالگر همواره استمرار داشته است.

جبهۀ مردمی برای آزادسازی فلسطین افزود: این توافقنامه سقف همت و اولویت های دولت اردوغان را نشان می دهد که علی رغم اظهارات رسمی که پایان دادن به محاصره غزه را شرط عادی سازی اعلام کرده بودند؛ روابط امنیتی و نظامی این کشور با اسرائیل قطع نشده و این اظهارات صرفا تلاش فریبکارانه ای برای سوء استفاده از قضیه فلسطین بوده است.

این گروه فلسطینی خاطرنشان کرد که توافق ترکیه و اسرائیل به منظور ایجاد ائتلاف منطقه ای با محوریت اسرائیل است که منافع سیاسی و اقتصادی دو طرف را مخصوصا در موضوع گاز تأمین نماید.

جبهۀ مردمی برای آزادسازی فلسطین در پایان از گروه های فلسطینی خواست تا با اتحاد در برابر خطراتی که ممکن است از سوی این ائتلاف جدید فلسطین را تهدید کند بایستند زیرا این ائتلاف ممکن است تا آن جایی پیش رود که یکی از مأموریت های اصلی خود را محاصرۀ نیروهای مقاومت از جمله مقاومت فلسطین در منطقه قرار دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала