در دروازه ورودی ولایت پروان انفجار صورت گرفت

© AP Photo / Médecins Sans FrontièresThe burnt Doctors Without Borders hospital is seen after an explosion in the northern Afghan city of Kunduz, Saturday, Oct. 3, 2015.
The burnt Doctors Without Borders hospital is seen after an explosion in the northern Afghan city of Kunduz, Saturday, Oct. 3, 2015. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش خبر گزاری جمهور مدیر مبارزه با جرایم جنایی فرماندهی پولیس ولایت پروان گفته است : موترسیکلت که مال قوماندان پولیس محلی ولسوالی شینواری پروان بوده منفجر شده و خود قوماندان پولیس محلی شدیداً زخمی شده است

در یک انفجار ماین جاسازی شده در مقابل ولایت پروان یک فرمانده پولیس محلی شدیداً زخمی شد.
مسئولان امنیتی ولایت پروان با تأیید این خبر میگویند: ساعت ۱۰:۳۰ قبل از ظهر امروز یک موترسایکل مملو از مواد انفجاری در دهن دروازه ولایت پروان انفجار داده شده که در نتیجه آن یکتن از فرماندهان پولیس محلی ولسوالی شینواری این ولایت بنام عبدالاحمد شدیداً زخمی شده است.
سمونوال عبدالصمد زلمی مدیر مبارزه با جرایم جنایی فرماندهی پولیس ولایت پروان به خبرگزاری جمهور گفت: " یک موترسیکلت که مربوط به عبدالاحمد یکتن از قوماندانان پولیس محلی ولسوالی شینواری پروان بوده و درآن مواد انفجاری جاسازی شده بود، در دهانه دروازه ولایت توقف کرده بود که توسط ریموت کنترول انفجار داده شده که در نتیجه، خود قوماندان پولیس محلی که صاحب موترسایکل بوده شدیداً زخمی شده و به فرد دیگری آسیب نرسیده است"
درعین حال عبدالقاسم سنگین سرطبیب شفاخانه ملکی پروان میگوید زخمی یک پولیس محلی است که به شفاخانه انتقال داده شده و جراحت در پاها و شکم وی دیده میشود؛ وضعیت خوبی ندارد و تحت مراقبت قرار دارد.
مسئولیت این انفجار را تاکنون کسی برعهده نگرفته است.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала