افزایش نیروی حزب الله در سوریه

© Flickr / mozzoomحزب الله
حزب الله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای حزب الله را در صورت نیاز در سوریه افزایش خواهیم داد

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که در صورت اقتضای شرایط نیروهای حزب الله و مقاومت را در سوریه افزایش می دهیم.

خبرگزاری مهر به نقل از العهد، شیخ «نبیل قاووق» معاون شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که مشارکت حزب الله در درگیری های سوریه تاکنون به صورت جزئی بوده است.

گفته میشود، در صورتی که شرایط متشنج گردد، میزان مشارکت خود را در سوریه افزایش می دهیم و برای انجام این کار هرگز تردید نخواهیم کرد و آن را با جرئت و اراده انجام خواهیم داد.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله تصریح کرد: ما بر اساس وظیفه ملی، انسانی و اخلاقی با شجاعت و دلاوری در جنگ سوریه حضور یافتیم. از جمله مهم ترین نتایج این جنگ روشن شدن سیاست های آل سعود در حمایت مستقیم از جبهه النصره شاخه القاعده در سوریه است. همچنین مشخص شد که آمریکا اجازه می دهد سلاح های سعودی به دست جبهه النصره و تکفیری ها در حلب و حومه جنوبی آن برسد.

وی در همین زمینه افزود: طی ۴ روز اخیر به اذعان خود معارضان، رزمندگان مقاومت توانستند خسارات بی نظیری را به این گروه های تکفیری وارد کنند؛ تا جایی که ۱۶۷ نفر از آن ها را به هلاکت رساندند و صدها تَن دیگر را نیز زخمی شدند.

مقام ارشد حزب الله گفت: مانور های اسرائیل به دلیل ترس از مقاومت انجام می دهد. زیرا آنها از قدرت مقاومت می ترسند نه از سلاح سعودی و هم پیمانان سعودی ها و کنفرانس ها و نشست سران عربی و اسلامی.

وی افزود: ما افتخار می کنیم که اسرائیل از مقاومت می ترسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала