کلینتون به عربستان، قطر و کویت هوشدار داد

© AP Photo / Tony DejakDemocratic presidential candidate Hillary Clinton speaks at the Cleveland Industrial Innovation Center, Monday, June 13, 2016, in Cleveland.
Democratic presidential candidate Hillary Clinton speaks at the Cleveland Industrial Innovation Center, Monday, June 13, 2016, in Cleveland. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هیلاری کلینتون، نامزد انتخابات ریاست جمهوری امریکا به دولت های عربستان، قطر و کویت هوشدار داد که شهروندان خود را از تامین مالی شبکه های افراطی و تروریستی در امریکا باز دارند.

کلینتون با اشاره به اقدام تروریستی در اورلاندو، این عمل را نمونه دیگری از جرائم نفرت آمیز و وحشتناک خواند که تنها می توان از افرادی انتظار داشت که جنون سراسر وجودشان را فرا گرفته باشد.

او گفت اگر چه عامل آدم کشی پیشتر نفرت خود را از همجنسگرایان آشکار کرده بود اما می دانیم که به داعش نیز ابراز وفاداری کرده بود و این گروه تروریستی اکنون از این رویداد به نفع خود بهره می گیرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ایران به نقل از سی ان ان؛ کلینتون افزود:- داعش در حالی که در عراق و سوریه ناتوان تر می شود تلاش خواهد کرد که هر جای دیگری بتواند از افغانستان گرفته تا لیبیا و اروپا برای خود پایگاه ایجاد کند، تهدید داعش هر روز گسترده و گسترده می شود.

در ادامه سخنان خود او گفت، عربستان سعودی، قطر و کویت باید شهروندان خود را از تامین اعتبار شبکه های تروریستی در امریکا باز بدارند. همچنین از پشتیبانی از مدارس و مساجد افراطی در سراسر دنیا دست بردارند زیرا همین مکان ها هستند که افراد زیادی را در مسیر افراط گری قرار داده اند، همچنین از تبلیغات گروه های تروریستی در انترنت جلوگیری شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала