تازه ترین خبرها در مورد ولادیمیر پوتین

© Sputnik / Sergei Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Direct Line with Vladimir Putin
Direct Line with Vladimir Putin - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با گذشت زمان تصویر خاصی از پوتین شکل گرفته است

اگر بخواهیم یکی از شخصیت‌های سیاسی جهان راکه معمولاً زندگی شخصی و رفتارهای خاصش رسانه‌ای می‌شود، انتخاب کنیم، قطعاً ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه یکی از آن دسته سیاستمداران است.
درباره شخصیت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، حرف و حدیث‌ها بسیار است. او جزو یکی از شخصیت‌های محبوب و تأثیرگذار در جهان است که علاقه به دانستن درباره زندگی شخصی او همواره وجود داشته و دارد. هوبرت زییپل، نویسنده آلمانی، به همین منظور تلاش کرده تا با نگارش کتابی درباره شخصیت پوتین، او را فرای آنچه که تاکنون گفته شده، معرفی کند.
کتاب «پوتین؛ منطق قدرت» نوشته این روزنامه‌نگار آلمانی است که درباره چرایی نگارش کتابش گفته است: با گذشت زمان تصویر خاصی از پوتین شکل گرفته است که بیشتر آن واقعیت ندارد. برای من جالب بود که نظر پوتین درباره‌ی چگونگی شکل‌گیری این تصویر را بدانم.
اما نکته جالب در مراسم امضا و رونمایی این کتاب، اظهارات پوتین درباره اثر بود. او در پاسخ به پرسش نویسنده کتاب درباره اینکه آیا این اثر را خوانده است یا خیر، گفت که کتاب‌هایی که درباره خودش نوشته می‌شود، نمی‌خواند؛ زیرا او خود را خوب می‌شناسد.

پوتین - اسپوتنیک افغانستان
پوتین غرب را غافلگیر کرده است

به گزارش اتاق خبر تازه ترین خبرها در مورد ولادیمیر پوتین و زندگی شخصی‌اش این‌بار از دنیای هیجان‌انگیز ورزش و شکار، وارد جهان ادبیات و مطالعه شده است. در گذشته نیز درباره علاقه او به کتاب‌های خاص و توصیه‌هایش درباره مطالعه برخی از کتاب‌ها رسانه‌ای شده بود. در سایت‌های خبری از رباعیات خیام، به عنوان یکی از کتاب‌های معروف پوتین یاد شده که او مطالعه این اثر را به دیگران توصیه کرده است. به نقل از رئیس جمهور روسیه گفته شده که او این کتاب را کمک‌کننده در پاره‌ای از مراحل دشوار زندگی‌اش می‌داند.
کتاب‌هایی از الکساندر دوما، «برادران کارامازوف» و «جنایت و مکافات» از داستایوفسکی، «آنا کارنینا» و «زنگ‌ها برای که به صدا در می‌آید» از دیگر آثاری است که به گفته این رسانه‌ها، مورد علاقه رئیس جمهور روسیه است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала