افغانستان استراتیژی مبارزه با داعش را مورد تایید قرار داد

© Photo / عکس: ارگافغانستان استراتیژی مبارزه با داعش را مورد تایید قرار داد
افغانستان استراتیژی مبارزه با داعش را مورد تایید قرار داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سپوتنیک، کابل: شورای امنیت ملی افغانستان، در جلسه‌ای تحت ریاست اشرف‌غنی رییس جمهور این کشور، استراتژی مبارزه با گروه تروریستی داعش در این کشور را در «پرنسیب» مورد تایید قرار داده است.

دفتر ریاست جمهوری افغانستان، با اعلام این خبر می‌گوید که در جلسه شورای امنیت ملی به نیروهای امنیتی این کشور دستور داده شده تا به منظور «نابودی و سرکوب کامل» گروه تروریستی داعش و جلوگیری از تداوم و گسترش فعالیت این گروه تلاش بیشتری انجام دهند.

دفتر ریاست جمهوری در مورد استراتیژی مبارزه با گروه تروریستی داعش جزییاتی ارایه نکرده است. این خبر در حالی بیان می‌شود که سال گذشته مقام‌های مسوول اعلام کردند که دولت افغانستان برای مبارزه با گروه تروریستی داعش یک استراتیژی خاصی ساخته است.

گروه تروریستی داعش فعالیت خود را در جریان سال گذشته در بخش‌های از افغانستان از جمله ولایت شرقی ننگرهار آغاز کرد. نیروهای امنیتی افغانستان به کمک نیروهای بین‌المللی مستقر در این کشور توانستند تا جلوگیری گسترش فعالیت این گروه تروریستی را بگیرند.

اشرف‌غنی رییس جمهور افغانستان، نزدیک به یک ماه قبل در یک نشست فوق‌العاده در مجلس نمایندگان اعلام کرد که گروه تروریستی داعش در این کشور در حال نابودی است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала