جریمه های غیر قانونی مهاجرین

© Sputnikمهاجرین
مهاجرین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سیستم جریمه غیرمجاز در شماری از کمپ های پناهجویی در این ولایت اجرا می شود

در برخی از محل های اقامت پناهجویان در ولایت کالمار سویدن، پناهجویان در صورت رعایت نکردن مقررات، به پرداخت جریمه محکوم می شوند. این اقدام بر خلاف مقررات اداره مهاجرت است.
به گزارش رادیو "سویدن" به طور مثال در مولیلیان، پناهجویان می توانند به دلیل استعمال دخانیات در داخل محل اقامت، جریمه شوند.
محمد مَصری که در مولیلیان زندگی می کند می گوید: برای سگرت کشیدن و برداشتن ظرف از آشپزخانه مقرراتی وجود دارد. من فکر کنم انجام این کار۵۰۰ کرون هزینه در برداشته باشد.

An Afghan refugee - اسپوتنیک افغانستان
درخواست سازمان ملل از جامعه جهانی برای حل مشکلات مهاجرین افغان

کانال ۴ کالمار گزارش داده است که سیستم جریمه غیرمجاز در شماری از کمپ های پناهجویی در این ولایت اجرا می شود. پیش از این نیز کانال ۴ کالمار در مورد جریمه شدن پناهجویان به دلیل سیگار کشیدن در داخل محل اقامت و بردن ظرف غذا به داخل اتاق، گزارشی تهیه کرده بود.
هم در محل های اقامتی دیگر این کشورکارمندان، پناهجویان را در صورت رعایت نکردن مقررات، جریمه می کنند که این اقدام از سوی پیمانکارانی که این محل ها را اداره می کنند، بر خلاف مقررات اداره مهاجرت است.
یان اکدال ، رئیس بخش اداره مهاجرت واحد جنوب می‌گوید من فکر می‌کنم که ما به‌اندازه کافی در این زمینه واضح بوده‌ایم. ما با پیمانکاران در مورد اینکه این اقدام ناشایست است، گفتگو کرده‌ایم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала