اشتراک مشاور امنیت ملی افغانستان در کنفرانس سالانه مقام‌های ارشد امنیتی در گروزنی

© Photo / دفتر شورای امنیت ملی افغانستاناشتراک مشاور امنیت ملی افغانستان در کنفرانس سالانه مقام‌های ارشد امنیتی در گروزنی
اشتراک مشاور امنیت ملی افغانستان در کنفرانس سالانه مقام‌های ارشد امنیتی در گروزنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سپوتنیک، کابل: محمدحنیف اتمر مشاور امنیت ملی افغانستان، با سخنرانی در هفتمین کنفرانس سالانه مقام‌های ارشد امنیتی در گروزنی، به مبارزه مشترک علیه تروریزم و تهدیدهای جهانی تاکید کرده است.

دفتر مطبوعاتی مشاور امنیت ملی افغانستان،‌ با اعلام این خبر می‌گوید که کنفرانس امسال مقام‌های ارشد امنیتی با میزبانی نیکولای پیتروشوف مشاور امنیت ملی روسیه در گروزنی، پایتخت چیچین با حضور مقام‌های ارشد امنیتی پنجاه کشور به منظور بحث روی مسایل مبارزه با تروریزم و افراطیت برگزار شده است.

محمدحنیف اتمر در سخنانی در این کنفرانس، تروریزم و افراطیت را تهدید بزرگ علیه کشورهای منطقه و جهان خوانده و برلزوم همکاری‌های مشترک منطقه‌یی و جهانی برای سرکوب اعمال تروریستی تاکید کرده است.

آقای اتمر در این کنفرانس گفته است: «تروریزم و افراطیت خشونت‌بار پدیده‌های خطرناک و تهدید‌آمیز برای امنیت منطقه‌ای و جهانی بوده و دشمن مشترک همه کشورهای بشمار می‌رود.» وی از شرکت‌کنندگان این کنفرانس خواست تا در مبارزه با تروریزم اقدامات مشترک و جدی داشته باشند.

محمد حنیف اتمر مبارزه مشترک علیه دهشت افگنی و افراطیت را الزامی خوانده خواستار حمایت دوامدار تجهیزاتی و تسلیحاتی کشورهای منطقه و متحدین بین‌المللی از نیروهای امنیتی افغانستان شد. او گفت حمایت دوامدار جامعه جهانی ا زنیروهای امنیتی افغانستان به نابودی عناصر تروریستی کمک می‌کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала