پنتاگون چه گونه برای جنگ تانک با روسیه آمادگی میگیرد

© Sputnik / David B. Gleasonپینتاگون
پینتاگون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تورن جنرال ماکماستیر قوماندان نیروهای زمینی امریکا در باره آمادگی کدرها و طرح دوکتورین طی سخنرانی در مرکز تحقیقات ستراتیژیک و بین المللی در واشنگتن گفت که ادامه دو ساله منازعه برتری روسان در توپخانه، در ماشین های محاربوی (پیاده) نشان داده و همچنان استفاده ماهرانه آنها از دستگاه های پروازی بی پیلوت به منظور اهداف تخنیکی نمایش داده است.

در این باره Defence One نوشته است.
به گفته او، اگر نیروهای مسلح امریکا در جنگ زمینی با روسیه درگیر شوند، پس آنها، به احتمال زیاد، مجبور خواهند بود از تخیل خود رهایی یابند.
ماکماستیر اظهار داشت:"ما زمان زیادی در صحبت ها در باره پیروزی در نبرد با بکاربرد راکت های دور برد صرف کردیم. ولی به وسیله راکت های دروبرد شما فقط از دروازه عمومی وارد شده می توانید.اما بعداً این سوال بوجود می آید — شما بعد از آن چه کار خواهید کرد، وقتیکه شما وارد آنجا میشوید؟".
او توجه را به استفاده روسیه از نیروهای مسلح به اصطلاح نیمه حرفوی که میتوانند «پراگنده شوند و با باشندگان ملکی خلط گردند… آنها توانایی برهم زدن امکانات ضربه شبکوی، راهنمایی دقیق و هماهنگی زمانی ما را دارند"، معطوف داشت.
این همه بدان معنی است که شما، احتمالاً، در نبرد نزدیک درگیر خواهید شد… دستیابی بر برتری در نبرد نزدیک — این همان عرصه است که ما نادیده گرفتیم، به خاطریکه فکر میکردیم که برتری ما تامین شده است.
ماکماستیر برای اصلاح وضع به عرصه به اصطلاح «قدرت آتشی متقابل» (cross domain fires) مراجعه میکند که به کمک آن قطعات زمینی امکانات نابودسازی مجموعه وسیع اهداف را کسب میکنند.
ماکماستیر اظهار داشت، اگر چه گزارش بطور کامل برای جمع وسیع قابل دسترسی نمی باشد، «بسیاری از این مواد در منابع آزاد، منجمله در آثار فیل کاربیر قرار دارند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала