کوریای شمالی را به جنت در روی زمین مبدل می سازند

© Sputnik / Andrei Ivanovتظاهرات در پیونگ یانگ
تظاهرات در پیونگ یانگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چنین وعده در سخنرانی کیم یون نام قبل از مظاهره به مناسبت ختم موفقانه هفتمین کنگره حزب کار کوریا از تریبون مقابل کاخ تعلیمی در میدان بنام کیم ایر سین در پیونگ یانگ اعلام گردید. اندری ایوانوف خبرنگار خبرگزاری «سپوتنیک» که در پیونگ یانگ قرار داشت، یکجا با شرکت کنندگان چنین وعده اظهار خوشی نمود.

تظاهرات در کوریای شمالی به تظاهرات می ماند که به مناسبت جشن ها در اتحاد شوروی برگزار میشدند. فقط اقدامات امنیتی در کوریای شمالی شدیدتر اند. ما، گروپ ژورنالیستان خارجی را به میدان بنام کیم ایر سین فقط بعد از تلاشی دقیق وسایل و بکس ها اجازه دادند و حتی جیب های اشخاصی مظنون را نیز پالیدند. مراسم در ساعت 10 صبح با ظاهرشدن کیم جونگ اون رهبر حزب کار کوریا در تریبون برای رهبران آغاز شدند. او را با فریادهای "مانسی!"، شلیک توپخانه و رها نمودن هزاران پوکانه به رنگ های مختلف استقبال نمودند. زمانیکه کف زدن ها خاموش شدند و پوکانه ها در هوا پراگنده شدند، کیم یون نام سخنرانی نیم ساعته ایراد کرد. اگر بطور خلص گفته شود، او کنگره برگزار شده حزب را سهم مهم در انکشاف ایدیولوژی اتکا بر نیروی خود خواند که از برکت آن مردم کوریای شمالی تحت رهبری حزب کار کوریا کشور خود را به جنت روی زمین و کشور پیشرفته باوجود مقابله از جانب امریکا مبدل می سازد.
بعد از سخنرانی کیم یون نام مظاهره صورت گرفت. مردم کوریای شمالی که با لباس های جشنی ملبس بودند با شعارهای «مانسی!»، «کیم ایر سین!»، «کیم چین ایر!» و «کیم جونگ اون!» در برابر تریبون عبور نمودند. در تریلرهای خاص تخته های حاوی شعار های «کنگره پیروزمندان»، «سیاست سونگون» و غیره و همچنان ماکیت های راکت های بالیستیکی و فضایی آورده بودند.
در ساعت 7 شام در همان میدان کنسرت آغاز شد که با فرارسیدن تاریکی به نمایشات مشعلی مبدل گشت که در جریان آن ده ها هزار نوجوان با مشعل ها، با آرایش پی هم شعارهای « سونگون»، «کیم ایر سین!»،«دولت هستوی» و غیره تشکیل می دادند. این که آنها چگونه بر آرایش همزمان بدون اشتباه دست یافته، فقط به خدا معلوم است. راهنمایان ما به ما اطمینان میدادند که محصلان به آمادگی برای نمایشات و راه پیمایی با مشعل ها وقت زیاد صرف نکرده اند. به خاطریکه آنها باید درس بخوانند، بدون تعلیم آنها به مبدل ساختن کشور شان به جنت روی زمین دقیقاً موفق نخواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала