آزادی پسر نخست وزیر سابق پاکستان در افغانستان

© Flickr / Bureau of IIPRaza Gilani
Raza Gilani - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سپوتیک، کابل: دفتر ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرده که نیروهای امنیتی داخلی این کشور در یک عملیات مشترک با نیروهای بین‌‌‌المللی یک هسته شبکه تروریستی القاعده را در ولایت پکتیکا از بین برده و همچنین علی‌حیدر گیلانی، پسر یوسف رضا گیلانی نخست وزیر سابق پاکستان را از چنگ تروریستان آزاد کرده‌اند.

دفتر ریاست جمهوری در اعلامیه‌ای از تلاش‌های نیروهای امنیتی کشور در مبارزه با تروریستان ستایش کرده می‌گوید که علی‌حیدر گیلانی به مقام‌های سفارت پاکستان در کابل تسلیم داده شده است. ریاست جمهوری افغانستان آزادی آقای گیلانی را یک خبر خوش برای خانواده‌اش توصیف کرده است.

دفتر ریاست جمهوری افغانستان در مورد این‌که پسر نخست وزیر سابق پاکستان چه زمانی و از کجا توسط اعضای القاعده به گروگان گرفته شده جزییات بیشتری ارایه نکرده است.

براساس این اعلامیه‌، اشرف‌غنی رییس جمهور افغانستان گفته که انجام عملیات‌ ضد دهشت‌افگنی و رهایی غیرنظامیان از چنگ ربایندگان و تروریستان بازتاب دهنده توانایی روز افزون نیروهای امنیتی افغانستان نه تنها در میدان جنگ علیه دهشت‌افگنان بوده بلکه انجام عملیات‌های بشردوستانه نیز به شمار می‌رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала