نادری: وحدت ملی عمل ميخواهد

© Sputnik / Zuhal Sarhadفرخنده نادری
فرخنده نادری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مردم ولايات مركزی افغانستان از شما عدالت ميخواهند

فرخنده زهرا نادری عضو پارلمان افغانستان می گوید که مظلوم قرار دادن ولايات مركزی با بيراهه كشانيدن مسير پروژه برق توتاپ چيزى ديگرى را نه بل زور گويى، تبعيض و نابرابری حكومت را در مقابل ملت به نمايش ميگذارد.
خانم نادری میگوید "حكومت وحدت ملی بايد در قدم نخست واژه "وحدت ملى" را در قاموس سياسى اش تعريف و هضم نموده سپس آن قدرت سياسيی را مورد استفاده قرار دهد. دوم اينكه قطع نظر از بز كشى های سياسى، حكومت وحدت ملي مبنی بر اراي مردم افغانستان بوجود آمده يعنی به همه ارای دور دوم ارج گذاشته شده و واضح است كه اين حكومت فرا قانونی و فرا ملتی عمل كرده نميتواند در غير ان در اين كشور بيشتر از هر مسلك سياسيون وجود دارد.
خواست ملت ما در زمان انتخابات اين بود كه هيچ افغان از افغان ديگر برتر و كمتر نيست و كشور بسوي انكشاف متوازن ميرود. حالا اين شعار بايد عملكرد حكومت وحدت ملي را تشكيل دهد.
وی از حکومت وحدت ملی عدالت خواسته می گوید که مردم ولايات مركزی افغانستان از شما عدالت ميخواهند و شما بخاطر تامين عدالت اين مسوليت های بزرگ را بدوش گرفته ايد. شما بايد بی عدالتي های گذشته را جبران نماييد نه اينكه بگذاريد حكومت خودتان با عث ايجاد تفرقه و بی عدالتی هاي بيشتر گردد. مردم از شما عدالت ميخواهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала