مقتدی صدر از ایران بازدید کرد

© Photo / commons.wikimedia.org/Sdfahm0مقتدى الصدر
مقتدى الصدر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش سایت عراق «کل العراق»، آیت الله شیعه مقتدی صدر، که چندی پیش طرفدارانش بالای پارلمان عراق حمله کرده بودند، در روزهای اخیر از ایران بازدید کرد. این گزارش توسط خبرگزاری فارس، که نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد تایید شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مقتدی صدر همراه با دو عالم دینی دیگر از میدان هوایی بین المللی شهر نجف اشرف به تهران پرواز کردند. در این شهر آرامگاه داماد پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)، حضرت علی امام اول شیعیان موقعیت دارد.

با این حال خبرگزاری دولتی ایرنا از اطلاعات بدست آمده فارس از گارگران میدان هوایی را رد می کند و میگوید که مقتدی صدر در این چند روز گذشته در ایران حضور نداشته و در روزهای نزدیک هم حضور نخواهد داشت. ایرنا "برخی از سایت های عربی" را به رواج دروغ گویی متهم می کند.

منابع ناشناس از ارتباط "کل العراق" با صدر اعظم قبلی عراق نوری المالکی که به اتهام فساد از قدرت برکنار شده بود، به خاطر تخریب صدر اعظم فعلی حیدر العبادی از این حربه استفاده می کند.
یاد آور می شویم که تظاهرات به خاطر حمایت از اصلاحات العبادی طراحی شده بود اما بعد از حمله به مجلس شورای اسلامی که در آن چند تن از اعضای این شورا مورد لت و کوب قرار گرفت و ساختمان دچار آسیب شد، صدر اعظم خواستار تحقیق و تفحص در برابر شورشیان شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала