عامل واحد پرتاب های تجارتی راکت ها در روسیه بوجود می آید

© Sputnik / Mikhail Voskresenskyغرفه نمایشی آژانی فضایی روسیه
غرفه نمایشی آژانی فضایی روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آژانس فضایی روسیه قصد دارد عامل واحد پرتاب های تجارتی فضایی را ایجاد کند. در این باره روزنامه «Izvestia» خبر داده است.

این ساختار، منجمله، مسوولیت عرضه خدمات پرتاب های راکت های حامل همه تولیدکنندگان روسیه بر دوش خواهد داشت. تا به حال موسسات مجبور بودند در بازارهای خارجی مستقلانه کار نمایند و هرکدام مجبور بود به این منظور ساختار مربوطه خود را تشکیل دهد و یا موسسه مشترک را با موسسات خارجی ایجاد نماید.
روزنامه یاداوری میکند که مفکوره ایجاد ساختار واحد مدتها قبل وجود داشت و در باره آن ولادیمیر پاپوفکین رئیس آژانس فدرالی فضایی روسیه اظهارنظر نموده بود. ولی در آن وقت موسسه رسماً به آژانس مربوط بود.
ایگور بورینکوف نماینده رسمی آژانس فضایی روسیه تصریح کرد:"پلان تشکیل عامل واحد سفارشات تجارتی را ما در چارچوب اصلاحات در عرصه فضایی مورد بحث قرار میدهیم. هماهنگی فعالیت بازاریابی تولیدکنندگان روسیه در بازار جهانی خدمات پرتابی، خاصتاً در این سال ها، وقتیکه شکل بازار تغییر میکند و بازیگران نو عظمت طلب بوجود می آیند، منطقی تصور میشود. عملکرد هماهنگ به ما امکان عیارساختن دقیق تر مناسبات با سفارش دهندگان عمده خدمات و پیشبرد سیاست انعطاف پذیر بازاریابی که بر برخورد تفکیکی نسبت به سفارشات متکی باشد، فراهم می سازد. اینکه سیستم نو چگونه عیار خواهد شد، بعدتر معلوم خواهد شد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала