در روسیه مراسم توزیع «فیته گیورگی» به مناسبت روز پیروزی آغاز گردید

© Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر مراسم توزیع «فیته گیورگی»
مراسم توزیع «فیته گیورگی» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در روسیه مراسم توزیع «فیته گیورگی» به مناسبت روز پیروزی در مقابل عمارت خبرگزاری بین المللی اطلاعاتی «روسیه امروز» در روز جمعه آغاز گردید. در این باره دفتر مطبوعاتی مدیاگروپ خبر داد.

دمیتری کیسیلیوف رئیس عمومی خبرگزاری بین المللی اطلاعاتی «روسیه امروز» در جریان کنفرانس مطبوعاتی که در آن اولین فیته گیورگی را به نمایندگان غند جاویدان اهدا نمود، معلومات داد:"از مفکوره که در چارچوب خبرگزاری ما در سال 2005 بوجود آمده، این مراسم به فلیش موب بزرگ مقیاس مبدل گشت. مردم در این فیته یک نوع اتکای ارزشی احساس میکنند که امروز نسبت به هروقت دیگر مهم است".
این مراسم در سال 2009 زمان به مراسم بین المللی مبدل گشت، وقتیکه توزیع فیته گیورگی را در کشورهای خارجی در نمایندگی های «روس سترودنیچیستوا» در سراسر جهان آغاز کردند. فیته گیورگی برای میلیون ها نفر، نه تنها در روسیه، بلکه در خارج، سمبول یادبود، رابطه نسل ها و افتخار نظامی می باشد.
طوریکه دفتر مطبوعاتی خبرگزاری خبر داد، مراسم در 85 واحد فدراسیون روسیه آغاز شده و به آن در بیش از 70 کشور جهان پیوسته اند. با فهرست کامل نقاط پخش فیته در روسیه و در خارج میتوان در سایت های ria.ru/gl و 9may.ru آشنا شد. در سال 2016 مراسم توسط هزاران رضاکار پیروزی در سراسر روسیه به هماهنگی و حمایت «روس پاتیریوت سنتر» و «روس سترودنیچیستوا» و حمایت اطلاعاتی خبرگزاری بین المللی اطلاعاتی «روسیه امروز» برگزار میشود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала