همسر اسبق رهبر داعش راجع به آرزوی رفتن به اروپا معلومات داد

© Flickr / Francesco Veronesiکنیزان داعش
کنیزان داعش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ساجه الدولایمی - همسر اسبق رهبر گروه تروریستی «دولت اسلامی» (داعش) – اعلام داشت که میخواهد یکجا با دخترش به اروپا برود. او در این باره در مصاحبه با تلویزیون Expressen TV سویدن معلومات داده که بخش های آن را تلویزیون CNN منتشر نموده است.

الدولایمی 28 ساله گفت:" من میخواهم در یکی از کشورهای اروپایی، نه در کشورهای عربی، زندگی کنم. من میخواهم، تا اطفالم زندگی کنند و تعلیمات فرا گیرند. حتی اگر مادر شان همسر ابوبکر البغدادی، تروریست بود… آیا طفل به این گناهکار است؟"
این خانم اظهار داشت که برای او واقعیت نهایت ناخوشایند اینست که او را فقط به مثابه همسر اسبق سرکرده تروریستان داعش می شناسند.
او خاطرنشان ساخت:" گناه من چیست، اگر من در سال 2008 همسر او بودم؟ ما از هم طلاق گرفتیم. من از او رفتم، نه برعکس".
الدولایمی در این مصاحبه راجع به زندگی البغدادی معلومات داد. به گفته او، او به مرد «نورمال فامیل دوست» ازدواج کرده بود و اینکه او چگونه رهبری یکی از خطرناکترین گروه های تروریستی جهان را بر دوش گرفت — برای او معما است.
ساجه الدولایمی با البغدادی فقط سه ماه در ازدواج سپری نموده، ولی یکی از مشهورترین همسران او شمرده میشد. او نسبت نفوذ خود در بین جهادیون لقب همسر خلیفه کسب نموده بود. او روی خود را در حجاب پنهان نمی کرد و زنان را از سراسر جهان به پیوستن به داعش دعوت میکرد و به آنها شوهران وفادار و زندگی شایسته وعده میداد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала