آمادگی روسیه برای برخورد جدی با ناقضان آتش‌بس در سوریه

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationتورن جنرال سرگی رودسکوی
تورن جنرال سرگی رودسکوی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اگر آمریکا به پیشنهادات روسیه در زمینه برخورد با ناقضان آتش بس سوریه پاسخی ندهد، روسیه، آماده است که ناقضان آتش بس را به زور مجبور به مذاکره کند.

تورن جنرال سرگی رودسکوی آمر اداره اوپراتنیفی لوی درستیز قوای مسلح روسیه، تاکید کرد که آمریکا در اجرای قواعد شورای امنیت در برخورد با نقض آتش بس در سوریه سرشکنی می کند، و روسیه آماده است که سر از روز سه شنبه برخورد با ناقضان را آغاز کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جنرال "سرگئی رودسکوی" رئیس آمر اداره اوپراتنیفی لوی درستیز قوای مسلح روسیه روز دوشنبه  به آژانس روسیه امروز خبر داد که آمریکا و روسیه، روز جمعه، طی نشستی در عمان به مشورت پرداختند و مشخص شد که آمریکا، آمادگی ندارد جزییات پیشنهادات مربوط به آتش بس در سوریه را بررسی کند.

این مسئول نظامی روس، خاطر نشان کرد آتش بس ی که به موجب قطعنامۀ 2268 از 27 ماه گذشته میلادی در سوریه اجرا شده است، قواعدی برای برخورد با نقض آتش بس داشت که آمریکا و روسیه بر سر آن توافق کرده بودند و در قطعنامۀ شورای امنیت نیز به آن تصریح شده است.

جنرال رودسکوی هوشدار داد: اگر آمریکا به پیشنهادات روسیه در زمینه برخورد با ناقضان آتش بس سوریه پاسخی ندهد، روسیه، سر از روز سه شنبه آمادگی دارد برای برخورد با گروه های مسلحی که آتش بس را نقض می کنند، به صورت یکجانبه به زور متوسل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала