نتانیاهو پسرکاکای معاون آمر پولیس دبی هست

© AFP 2023 / Marwan Naamaniرهبر دوبی: راه حل بحران اقتصادی را در اقتصاد اسلامی است
رهبر دوبی: راه حل بحران اقتصادی را در اقتصاد اسلامی است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون امر پولیس دبی: نتانیاهو پسرعموی من است!

 "ضاحی خلفان" معاون آمر پولیس دبی ، اعراب و رژیم "اسرائیل" را به وحدت فراخواند و گفت: من و نتانیاهو، پسرعمو هستیم.!

شبکه العالم: معاون رئیس پولیس دبی، در صفحۀ تویتر خود نوشت: "نباید یهودیان را دشمن بدانیم، باید یهودیان را پسرعموهایی بدانیم که بر سر به ارث بردن زمین، با آن ها دچار اختلاف شده ایم. به این ترتیب، هر کس دلیل قانع کننده تری ارائه کند، در خصوص حاکمیت، تصمیم گیرنده خواهد بود."

وی افزود: "من پیشنهاد می کنم دولت فلسطین تشکیل نشود و به جای آن به دولت اسرائیل اکتفا شود و پذیرفته شود که این دولت فلسطینی ها را در برگیرد. هفتاد سال دیگر، عرب ها 75 % از جمعیت این کشور را تشکیل خواهند داد."

خلفان در ادامه ادعاهایش نوشت: "به این ترتیب، با یهودیان در صلحی ابدی زندگی خواهیم کرد.. زیرا ایجاد دولتی فلسطینی با مدیریت اعراب، بر تعداد کشورهای "فَشَل" و شکست خوردۀ عربی که کم هم نیستند، افزوده خواهد شد. بگذارید عرب ها در سایۀ دولت شراکتِ عربی — یهودی با حاکمیت موفقِ یهودی ها زندگی کنند؛ آن وقت بعد از 70 سال، اکثریت با عرب ها خواهد شد و تا آن زمان، از یهودی ها چیزهای بسیاری خواهند آموخت، درست مانند شرایطی که در آفریقای جنوبی حاکم است."

معاون رئیس پولیس دبی، سپس به تجلیل از خود به سبب ارائه این ایده، پرداخت و مدعی شد: "ایدۀ پیوستن به یهودیان در یک کشور واحد، ایده ای است که بهتر از آن وجود ندارد. اگر در دورۀ معاصر با هم متحد شوند، قدرتِ خدا بر روی زمین خواهند بود.. قدرتی مالی، قدرتی فکری و قدرتی انسانی که موجب شکوفایی و خوشبختی بشریت خواهد شد. اگر یهودیان نبودند، شما نمی دانستید که پول هایتان را چطور به بانک بسپارید. امروزه یهودیان، شریان حیاتی اقتصاد جهان هستند."

وی افزود: "ای اعراب، هیچ گاه نخواهید توانست اسرائیل را سرجایش بنشانید، مگر آن که بپذیرید بخشی از اسرائیل باشید.. هر چه باشد، حتی آمریکا هم تلاش می کند خود را به اسرائیل نزدیک کند.. همه کشورهای جهان به همین شکل وجود دارند.. همگرایی همه چیز را حل می کند.. چرا علیه دشمنانمان در خاورمیانه با یهودیان ائتلاف نکنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала