نظر امریکایی ها، فرانسوی ها و آلمان در مورد الحاق کریمه به روسیه

© Sputnik / Artyom Zhitenevنظر امریکایی ها، فرانسوی ها و آلمان در مورد الحاق کریمه به روسیه
نظر امریکایی ها، فرانسوی ها و آلمان در مورد الحاق کریمه به روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک سوم از امریکایی، فرانسوی و آلمانی کریمه را بخشی از روسیه میدانند

سیاستمداران ارشد و دیپلمات های غربی به سوال " آیا شما کریمه را بخشی از فدراسیون روسیه میدانید" پاسخ منفی داده و روسیه را به اعمال تحریم های جدید تهدید کردند. اما اکثر کسانیکه این رئیس جمهوران و صدراعظمان را انتخاب کردند، کاملا پاسخ برعکسی به این سوال دادند. حدود 30 و 40 فیصد از جمعیت این کشورهای غربی به این سوال پاسخ مثبت داده و کریمه را به عنوان بخشی از فدراسیون روسیه فکر می کنند. شرکت های تحقیقاتی بریتانیا و فرانسه "Populus " ،"IFOP " به درخواست آژانس خبری و رادیو " اسپوتنیک" نظرسنجی را انجام دادند که نتایج آن سیاستمداران غربی را شگفت زده کرد.

نتایخ این نظرسنجی نشان میدهد که یک سوم از آمریکایی ها، هالندیها، انگلیسی ها، فرانسویها، آلمانی ها و ایتالیایی کریمه را جزء فدارسیون روسیه میدانند و این تنها آغاز نظرسنجی در مورد الحاق کریمه به روسیه می باشد.
طبق گزارش آژانس خبری" ریانووستی" این نظرسنجی از تاریخ 4 تا 9 مارچ 2016 در امریکا، انگلیس و هالند انجام شد. در این نظرسنجی 3092 نفر از 18 سال به بالا اشتراک کردند. جامعه شناسان در فرانسه، ایتالیا و آلمان این نظرسنجی را از تاریخ 8-10 مارچ 2016 برگزار کردند و 3001 نفر از 18 به بالا به این سوال پاسخ دادند.

نتایج این نظرسنجی " آیا شما کریمه را بخشی از فدراسیون روسیه میدانید" ؟ نشان میدهد که 39 فیصد جمعیت ایتالیا، 37 فیصد آلمانی ها به این سوال پاسخ مثب دادند. اما در بریتانیا 33 فیصد جمعیت این کشور و 32 فیصد جمیعت هالند به این سوال پاسخ مثبت دادند و در آمریکا تنها 26 فیصد از جمیت آن کریمه را بخشی از فدراسیون روسیه فکر میکنند. با این حال، واقعیت این است که حدود 42 فیصد از پاسخ دهندگان این نظرسنجی در امریکا گفتند، " من نمیدانم".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала