هنرنمایی ده ستاره جادوگری از امریکا، ارجنتاین و ایتالیا در مسکو و پتیربورگ

© Sputnik / Oleg Lastochkin /  مراجعه به بانک تصاویر ده ستاره جادوگری از امریکا، ارجنتاین و ایتالیا چال های شان را در مسکو و پتیربورگ به نمایش می گذارند
ده ستاره جادوگری از امریکا، ارجنتاین و ایتالیا چال های شان را در مسکو و پتیربورگ به نمایش می گذارند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ده ستاره جادوگری از امریکا، ارجنتاین و ایتالیا، فرانسه و بلجیم از جمله پیانو را به حالت تعلیق می نوازند و هنگام نمایشات شان در مسکو و پتیربورگ از تاریخ 22 تا 26 مارچ طوفان برف در روی صحنه راه اندازی می کنند.

در اطلاعیه گفته شده:" ده جادوگر معتبر دومین فیستیوال «جادوگرای طلایی قرن XXI » که هرکدام آنها برنده کانکورهای بین المللی و تعداد بی شمار جوایز می باشد، نمایشات کاملاً متفاوت از نقطه نظر سبک که جهات مختلف هنر جادوگری را می گشایند، به نمایش می گذارند".
به این ترتیب، دینی لاری فرانسوی درس موسیقی را در پیانوی که در هوا معلق قرار دارد، میدهد، ایتالوی شیزان تماشاه چیان را به جهان افسانوی علادین می برد و هموطن او ایریک لوگان همه را با «سوراخ کردن توسط قیچی» حیرت زده میکنند. کیوین جیمس ستاره نمایشات متعدد لاس ویگاس که همچنان به صفت مخترع بسیاری نمایشات برای دیوید کافرفیلد شهرت دارد، «عملیات» را در روی صحنه نمایش خواهد داد که خون را در رگ ها خشک می سازد و گل کاغذی را به گل واقعی تبدیل می سازد و طوفان برف را راه اندازی میکند. هنرمندان دیگر نیز نمایشات جالب نمایش خواهند داد.
نمایشات از تاریخ 22 — 23 مارچ در سالون بزرگ کنسرت های سانکت پتیربورگ و از تاریخ 24 تا 26 مارچ در «کروکوس سیتی هال» در مسکو برگزار میشوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала