جنایتکار که مردم را به گروگان گرفته بود توسط گروگانان کشته شده است

© Fotolia / mario beauregardپولیس امریکا
پولیس امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ایالت میسیسیپی امریکا جنایتکار سابقه دار بعد از فرار از زندان در جریان چند ساعت سه گروگان از یک خانواده را به اسارت گرفته بود، توسط گروگانان خود به قتل رسانده شد.

طبق معلومات پولیس، جسد جنایتکار مقتول شناسایی شده است. طوریکه معلوم شده، رفائیل ارنیس ماکلاود 34 ساله بعد از فرار از زندان بیش از یک هفته تحت تعقیب قرار داشت. او که با کار مسلح شده بود، سه نفر — پدر، مادر و پسر 5 ساله آنها را به گروگان گرفته بود.
پدر خانواده که در برابر جنایتکار مقاومت نموده بود، در ناحیه شانه جراحت سنگین برداشت است. زن در این وضع نقش تعیین کننده بازی نمود: او که اجازه خروج از اتاق تشناب، جای که جنایتکار خانواده را قید نموده بود، دریافت کرد، با تفنگچه برگشت و بر جنایتکار اتش گشود. در این باره آژانس تاس خبر داده است. او بعداً شوهر خود را آزاد ساخت و شوهرش چند بار بر مجرم آتش گشود.
رفائیل ارنیس ماکلاود که از زندان فرار نموده بود، جنایتکار بسیار خطرناک شمرده میشد و او بعد از قتل زن 69 ساله به جزای حبس شاقه محکوم شده بود. جنایتکار به قتل با بی رحمی خاص، تجاوزات جنسی، آتش سوزی، نفوذ به ملکیت شخصی و بسیاری جرایم دیگر محکوم شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала