فرانسه تولیدکنندگان سمارت فون ها را به همکاری با مقامات مکلف ساخته است

© PixabaySmartphone applications
Smartphone applications - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مکلف ساختن تولیدکنندگان سمارت فون ها را به همکاری با مقامات در فرانسه

در فرانسه نمایندگان مجلس تحتانی پارلمان به تشدید قانون برای تولیدکنندگان سمارت فون ها که از همکاری در امر مبارزه با تروریزم امتناع می ورزند، رای دادند. مجازات به خاطر امتناع از دادن امکان شکستاندن سمارت فون لازم به مقامات — حبس تا 5 سال و جریمه به اندازه 350 هزار یورو، پیشبینی شده است.
مجازات برای "موسسات خصوصی پیشبینی شده که از دادن معلومات که به وسیله کریپتوگرافی محفوظ شده، به ارگان های ذیصلاح قضایی که جنایت یا تخلف از قوانین، مربوط به تروریزم تحقیق میکنند، امتناع می ورزند". در این باره آژانس تاس به نقل از متن قانون تصویب شده خبر داده است.
آپریتران تیلفون موبایل نیز تحت تشدید قوانین فرانسه قرار گرفته اند. امتناع از فاش ساختن معلومات راجع به استفاده کنندگان که مورد سوءظن مقامات قرار گرفته باشند، میتواند برای نمایندگان کمپنی های تیلفون به جریمه مبلغ 15 هزار یورو و جزای حبس تا دو سال تمام شود. تصحیحات در قوانین را نمایندگان حزب راستگری میانه رو «جمهوری خواهان» وارد ساخته اند. فلیپ گوژون نماینده جمهوری خواهان از حوزه پاریس اعلام داشت:"این کار امکان تعیین دقیق مسوولیت جنایی برای تولیدکنندگان کدهای شفری که از همکاری با مقامات امتناع می ورزند، فراهم می سازد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала