رسانه ها: سرحدات ناتو برای روسیه آسیب پذیر اند

© East News / Xinhua / Wu Weiناتو
ناتو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناسان عمده ناتو که در جمله آنها یاپ دی هوپ سخیفیر سرمنشی سابق ناتو نیز شامل است، معتقدند که پیمان نمی تواند سرحدات خود را از روسیه نسبت تمویل ناکافی اردوهای اروپایی امنتر سازد.

طوریکه روزنامه The Financial Times می نویسد، کارشناسان امروز گزارش شان راجع به وضع امور در سرحدات شرقی پیمان در مقر ناتو ارایه میکنند. روزنامه معتبر در باره برخی جزئیات این گزارش معلومات حاصل نموده است.
روزنامه می نویسد:" بسیاری از اعضای کلیدی ناتو از تمویل ناکافی مالی اردوهای شان رنج می برند. از جمله 31 هلیکوپتر Tiger که در تسلیحات بوندیسویر شامل اند، فقط 10 هلیکوپتر توانایی پرواز آنی دارند. از جمله 406 ماشین محاربوی پیاده Marder فقط 280 در حالت آمادگی محاربوی قرار دارند. بسیاری اعضای ناتو کار کافی برای تحکیم سرحدات شرقی پیمان انجام نمی دهند".
روزنامه می افزاید:"تمرینات کشورهای ناتو به مقایسه تمرینات روسیه از برازندگی برخوردار نمی باشند. در بزرگترین تمرینات ناتو در سال 2015 در حدود 5 هزار سرباز و 300 واحد تخنیک بکار گرفته شده بودند. در تمرینات «سنتر 2015» در روسیه 95 هزار سرباز و بیش از 7 هزار واسطه تخنیکی بسیج گردیده بودند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала