شهرهای زیرآبی و بعد از 100 سال ممکن خواهند شد

© Flickr / Anthony Quintano نیویارک
نیویارک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان پوهنتون ویستمینستیر در انگلستان نتائیج تحقیقاتی را منتشر ساخته که مطابق آنها، بشر بر پیشرفت قابل ملاحظه تخنالوژیکی در جریان قرن جاری دست خواهد یافت.

شخصیت های آینده نگر و معماران گروپ را تشکیل داده که گزارش را تهیه نموده که در آن پیشبینی شده که بشر فقط بعد از صد سال استفاده از آسمان خراش های را آغاز خواهد کرد که در زیر زمین تا 25 طبقه قرار خواهند داشت. در این باره روزنامه ایندیپیندینت انگلستان خبر داده است.

نظریه شهرهای زیرآبی نیز در این گزارش ارایه شده است.

دانشمندان همچنان بوجودآمدن تخنالوژی های ساختمان سریع در شرایط فشار بلند پیشبینی میکنند که به مردم امکان مسکن گزین شدن در محلات مسکونی خاص در زیر آب فراهم خواهد ساخت و انکشاف صنایع طیارات بی پیلوت آنها را به نوع اساسی ترانسپورت شخصی و حمل و نقل محموله ها مبدل خواهند ساخت.

محقیقین این پیشگویی ها را بیش از حد پشرفته نمی دانند.

روزنامه سخنان داکتر میگی ادیرین، یکی از محققین را چنین نقل میکند:"طرز زندگی امروزی ما به شخصی که صد سال قبل زندگی میکرد، تخیلی معلوم خواهد شد. انتیرنیت در ماهیت امر در معاشرت، تعلیم و تشریک مساعی ما با جهان انقلاب بوجود آورده است".

گزارش همچنان گسترش وسیع چاپگر 3D و رشد تنوع و مقیاس شیوه های استعمال آن را نیز پیشبینی میکند. در گزارش گفته شده که تا سال 2116 به وسیله آن نه تنها موبل، بلکه خانه ها و تاسیسات کامل تولید خواهند شد. آمده نمودن غذا توسط چاپگر 3D همین اکنون قسماً تحقق می یابد.

برعلاوه تغییر شرایط زندگی در روی زمین، توسعه تخنالوژی ها و پروازهای فضایی تجارتی به تسخیر مهتاب و مریخ منجر خواهند شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала