در امریکا برس تنظیف کمود به شکل گدی هیلاری کلینتن فروخته میشود

© REUTERS / Joe SkipperHillary Clinton
Hillary Clinton - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در امریکا برس تنظیف کمود به شکل گدی هیلاری کلینتن فروخته میشود. علاقمندان همچنان میتوانند برس تنظیف کمود را با تصویر جورج بوش خریداری کنند.

در امریکا مبارزات ماقبل انتخاباتی مقام ریاست جمهوری با شدت تمام جریان دارند: جمهوری خواهان و دموکراتان در رای دهی اولیه (انتخابات نامزد واحد احزاب سیاسی) برای کسب هر رای مبارزه میکنند و تخنالوژستان سیاسی شیوه های نو جهت تبلیغ نامزدان خود پیش میکنند. از همینرو در این هیچ جای تعجب وجود ندارد که در انتیرنیت پیوسته خبرهای غیرمعمولی که مقصد آنها تبرئه کردن یا متهم ساختن این یا آن نامزد در مبارزه به خاطر موقف سرقوماندان اعلی ایالات متحد امریکا می باشد، منتشر میشوند.

این بار هیلاری کلینتن نماینده حزب دموکرات تحت ضربه سازماندهندگان تبلیغات قرار گرفته است. در شبکه های اجتماعی انگلیسی زبان تصویر برس تنظیف تشناب به شکل گدی یکی از پیشتازان مبارزات انتخاباتی منتشر شده است. بسیاری ها به این عقیده اند که این کار از طرف رقبای خانم اول اسبق سازماندهی شده که نسبت آن جروبحث های بین طرفداران و مخالفان کلینتن آغاز شده اند. آنهایی که در مورد این مساله تجسس کرده، معلوم نموده که برس غیرمعمولی کمود واقعاً هم وجود دارد. برعلاوه این، در شبکه حتی میتوان وسیله مشابه تشناب را به شکل گدی جورج بوش و حتی اسامه بن لادن نیز پیدا کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала