اردوی و اپوزیسیون سوریه طی 24 ساعت گذشته به حمایت نیروهای هوایی – فضایی روسیه 28 محله مسکونی آزاد ساخته است

© Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر سرگی رودسکی
سرگی رودسکی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیشروی چشمگیر نیروهای سوریه

از تاریخ 22 تا 24 جنوری طیارات گروپ هوایی روسیه در سوریه 169 پرواز انجام داده و بر 484 هدف شبکه تروریستان ضربات وارد اورده است. در این باره جنرال سرگی رودسکوی آمر اوپراسیون ستردرستیز نیروهای مسلح روسیه خبر داده است.
رودسکوی گفت:"به منظور حمایت از عملیات وسیع تهاجمی اردوی سوریه و دسته های اپوزیسیون وطنپرست از تاریخ 22 جنوری نیروی هوایی — فضایی روسیه بر تاسیسات تروریستان در خاک سوریه ضربات کتلوی وارد می سازد. در هر شبانه روز 70 — 100 پرواز طیارات جنگی انجام میگردند".
به گفته موصوف، نیروهای سوریه، با استفاده از ضربات نیروی هوایی روسیه، بر پیروزی های قابل ملاحظه در جریان تهاجم در شمال لاذقیه دست یافته اند. بریدجنرال افزود:"تنها در 24 ساعت گذشته بیش از 92 کیلومترمربع اراضی و 28 محله مسکونی، بشمول محله مسکونی مهم ستراتیژیک رابیعه برای عملیات بعدی تهاجمی از سلطه تروریستان آزاد ساخته شده اند".
جنرال افزود که رهبری گروه تروریستی داعش با از دست دادن ابتکار عمل در قسمت غربی جمهوری عربی سوریه، در مورد متمرکز ساختن مساعی شان بر اشغال شهر دیرالزور که مدت زمان طولانی در محاصره تروریستان قرار دارد، فیصله نموده است.
برای این کار، طبق معلومات حاصله از اپوزیسیون وطنپرست سوریه و مرکز اطلاعاتی در بغداد، در هفته گذشته به منطقه یادشده باندگروپ های به تعداد تا دو هزار نفر که توسط وسایط زرهی و موترها با سلاح های سنگین تقویت شده ، اعزام شده اند.
نماینده ستردرستیز روسیه خاطرنشان ساخت: "قبل از واردآوردن ضربات بر اراضی همه معلومات دریافت شده راجع به محل موقعیت تاسیسات داعش در منطقه دیرالزور و استفاده از آنها به منظور اهداف نظامی مجدداً از طریق چند کانال، بشمول نمایندگان اپوزیسیون سوریه در منطقه و طیارات بی پیلوت بررسی شده اند".
طوریکه گفته شده، برای از بین بردن نیروی انسانی و تخنیک افراد مسلح در اطراف دیرالزور از تاریخ 22 جنوری تا 24 جنوری طیارات بمبارد دوربرد تو —22 ام3 از خاک روسیه 18 پرواز محاربوی انجام داده است. فاصله پرواز را دو هزار کیلومتر تشکیل میدهد.
جنرال رودسکوی در اخیر گفت:"طبق معلومات کنترول عینی، همه اهداف پلان شده در منطقه دیرالزور موفقانه از بین برده شده اند. واردآوردن ضربات کتلوی هوایی بر تاسیسات تروریستان داعش در سوریه ادامه دارد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала