نمایش فیلم مستند زندگی مخفی پادشاه سابق سعودی در بریتانیا

© Photo / commons.wikimedia.orgFahd bin Abdul Aziz
Fahd bin Abdul Aziz - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیلم مستند جدید ساخت بریتانیا پرده از راز زندگی مخفی فهد بن عبدالعزیز آل سعود بر می دارد.

عبد العزیز پادشاه پیشین عربستان سعودی حدود 23 سال بر این کشور حکومت کرد. این فیلم نشان میدهد، که چطور پادشاه پیشین سعودی قمار می زند و مواد مخدر مصرف می کند. قهرمان این فیلم جنان حرب همسر مخفی پادشاه پیشین عربستان است و در مورد زندگی ال سعودی فهد بن عبدالعزیز و زندگی درون خاندان آل‌سعود افشاگری و توضیحات میدهد. همسر مخفی عبدالعزیز که مسیحی فلسطینی است و در سال 1968 زمانیکه تنها 20 سال سن داشت مجبور شد اسلام آورد با فهد که در آن زمان ولیعهد و وزیر امور داخله عربستان بود، ازدواج کند.

وی گفت: فلسطینی ها و لبنانی های مسیحی در آن زمان جشن با شکوهی را به مناسبت کریسمس برگزار کرده بودند و شاهزاده فهد نیز در آن جشن حضور داشت. به گفته وی، ما در آن جشن آشنا شدیم و دو سال اول همه چیز خوب بود.

اما سال سوم زندگی وحشتناک شروع شد و ما در مورد ازدواج رسمی با برادران فهد صحبت کردیم. پس از آن، همه چیز به شدت تغییر کرد و من تبعید شدم. اعضای خانواده فهد او را برای تاج و تخت آماده می کردند و نمی توانستند ازدواج او را با یک فلسطینی مسیحی قبول کنند و مرا بدون اجازه او از کشور خارج کردند.

در ماه نوامبر سال گذشته این زن در یک دوسیه ای در محکمه عالی انگلستان موفق شد 12 میلیون پوند بخاطر نقض قرارداد تعهد فهد از پسر عبدالعزیز دریافت کند. البته شاهزاده سعودی تا ماه مارچ سال روان فرصت دارد درخواست تجدید نظر حکم محکمه را ارائه کند. با این حال، نمونه های بسیاری که شهروندان عربستان سعودی هوشمندانه با نظام حقوقی بریتانیا کنار بیایند، وجود دارد. پیش از این، اتهام یکی دیگر از میلیونر عربستان به تجاوز به یک دختر جوان متهم بود، تبرئه گردید. طوریکه اعلام شد، این میلیونر سعودی به هیچ دختری تجاوز نکرده و به طور نخواسته روی دختر افتاده است. به گفته جنان حرب، خانواده سلطنتی عربستان سعودی می تواند به سادگی از پرداخت خودداری کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала