امریکا قواعد ورود برای آن عده اروپایان که به سوریه، ایران، سودان یا عراق رفته باشند، سخت تر می سازد

© Sputnik / Vladimir Vedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر قصر سفید
قصر سفید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تشدید بر صدور ویزای امریکا برای یک عده اروپایان

اداره رئیس جمهور بارک اوباما در روز پنجشنبه راجع به وضع نمودن مطالبات نو ویزا برای یک عده سیاحین از اروپا اعلان میکند. در این باره اسوشیتید پرس خبر داده است.
طبق معلومات آژانس، صحبت بر سر آن عده اتباع اروپایی مطرح بحث می باشد که تابعیت عراق، ایران، عربستان سعودی یا سوریه دارند و همچنان — راجع به آن سیاحین که طی 5 سال اخیر از کدام یکی از این کشورها دیدن نموده باشند.
در اطلاعیه آژانس گفته شده:"عراق و سوریه در فهرست به این سبب شامل گردیده که گروه تروریستی «دولت اسلامی» (داعش — ممنوع در روسیه) بخش اعظم خاک هرکدام از این کشورها را اشغال کرده است. ایران و سودان و همچنان سوریه را امریکا دول حامی تروریزم میداند".
آژانس اسوشیتید پرس در عین حال اشاره میکند که واشنگتن برای آنهایی استثنا قایل میشود، کسانی که از این کشورها به صفت ژورنالیست یا فعالیت های بشری دیدن نموده باشند و آنهایی که به اساس وظیفوی جهت کار برای حکومت خود یا سازمان ملل متحد به کشورهای یادشده سفر کرده باشند.
همچنان بیزنس شناخته شده قانونی با ایران را نیز محدودیت ها در بر نمی گیرد.
آژانس اسوشیتید پرس یاداوری میکند که سند راجع به تغییرات برنامه بدون ویزا توسط مجلس نمایندگان کانگرس امریکا در دسمبر سال گذشته تصویب شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала