حمله شورشیان مسلح بر دانشگاهی در پاکستان

© REUTERS / Reuters TVحمله شورشیان مسلح بر دانشگاهی در پاکستان
حمله شورشیان مسلح بر دانشگاهی در پاکستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
راساس گزارش آژانس خبری "ریانووستی" در نتیجه حمله شورشیان مسلح بر دانشگاهی در پاکستان دست کم 21 نفر کشته و 50 تن دیگر مجروح شدند. به گفته این منبع، گروه مسلح – مشتکل از چهار تروریست صبح روز چهارشنبه تاریخ 20 جنوری به دانشگاه در شهر چارسده در خیبر پختوانخوا در شمال غرب پاکستان حمله کردند.

این تروریستان به سوی محصلین و استادان که در صنف های درس و لیلیه حضور داشتند، آتش گشودند. به گفته یکی از استادان این دانشگاه که در زمان حمله تروریستها از آنجا حضور داشته، من دقیق نمیدانم که چی اتفاقی افتاده، اما از سخنگوی نیروهای امنیتی شنیدم که بسیار از محصلین کشته و زخمی شدند.

براساس گزارش "Daily Pakistan " در نتیجه این حمله 21 محصل کشته و 50 تن دیگر زخمی شدند. لیلیه محصلین تخلیه شده و گروه نجات و آمبولانس در محل حادثه حضور یافتند. پولیس محلی وقوع این حادثه را تایید که گفته است که چهار تروریست به این دانشگاه حمله کردند. پیش از این گزارش شد که مهاجمان سه تن بودند.

طبق گزارش آژانس خبری" تاس" به نقل از رویتر، دو شورشی مسلح کشته شدند.

پیش از این رئیس این دانشگاه گفت: استادان و محصلین این دانشگاه در زمان حمله مهاجمان آسیبی ندیده اند. حدود 3 هزار محصل و استاد در زمان حمله مهاجمان در لیله و دانشگاه حضور داشتند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала