اعمال تحریم های راکتی جدید امریکا علیه ایران

© AP Photo / Fars News Agencyاعمال تحریم های راکتی جدید امریکا علیه ایران
اعمال تحریم های راکتی جدید امریکا علیه ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امریکا تحریم های جدیدی را در واکنش به آزمایش‌ راکتی اخیر ایران وضع کرد. براساس گزارشها، این تحریم ها علیه افرادیکه برنامه آزمایش راکتی ایران را پیش می برند، وضع شده است.

قابل یادآوری است، تاریخ 16 جنوری اکثر تحریم های اقتصادی علیه تهران لغو گردید. حسن روحانی رئیس جمهور ایران لغو تحریم های هسته ای علیه تهران را یکی حادثه تاریخی خواند. تحریم ها علیه تهران پس از آنکه آژانس بین المللی انرژی هسته ای اجرای تعهدات ایران که در نتیجه مذاکرات طولانی مدت در ماه جون سال 2015 صورت گرفت، تایید نمود، لغود گردید.

هوشنگ امیراحمدی رئیس شورای امریکا- ایران معتقد است، با وجود سر و صداهای زیاد در مورد توافقنامه هسته ای ایران، آنچه دولتمردان ایران توقع دارند، نخواهد شد. به گفته وی، من فکر می کنم، این توافقنامه، تمام توقعاتی دولتمردان و مردم ایرن را که پس از لغو تحریم ها دارند، برآورده نخواهد شد.

وی افزود: نیاز به ذکر است ، با توجه به طرح مشترک ایران و امریکا "ماه عسل " این دو کشور، اگر روابط آنها به صورت عادی باز نگردد، به زودی به پایان خواهد رسید. به باور آقای امیراحمدی، زمانیکه این دو کشور با هم همکاری نمی کنند، این توافقنامه نیز نمی تواند دلیل همکاری بین این دو کشور گردد. به گفته وی، هر کسی که رئیس جمهور آینده امریکا گردد، ایران را به تنگ خواهد آورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала