روسیه آماده است تا صادرات روبات های نظامی خود را اغاز نماید

© Sputnik / Valeriy Melnikovتخنیک روبات سازی روسیه
تخنیک روبات سازی روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روبات ها بخصوص در طول عملیات نظامی و ضد تروریستی محلات - از جمله شهرک ها مفید میباشد.


دفترمطبوعاتی" روس ابرون اکسپورت "خبر داده است که ، روسیه کار پیشکش نمودن روبات های جنگی "اورانوس-9 " چند منظوره خود را غرض صادرات به بازار های جهانی تسلیحات آغاز نموده است.
"اورانیوم-9 " برای شناسایی از فاصله دور و پشتیبانی آتشی برای جزوتام های کشف و ضد ترور طراحی شده است. درترکیب مجتمع روباتیک ، دو روبات شامل میباشد که یکی از انها وظیفه کشف و دیگرش وظیفه پشتبانی اتش و همچنان تراکتور برای حمل و نقل و سیستم کنترول از فاصله دور را دارا میباشند
جنگ افزار شناسایی روباتیک و پشتیبانی آتش ،شامل یک توپ 30 میلی متر به صورت خودکار و یک ماشیندار 7،62 میلی متری و راکت های هدایت شونده ضد تانک " اتاکه " میباشد. با این حال، ترکیب سلاح ممکن است نظر به تقاضای مشتری تغیر کند.
به گفته کارشناسان "روس ابورون اکسپورت" روبات ها بخصوص در طول عملیات نظامی و ضد تروریستی محلات — از جمله شهرک ها مفید میباشد. استفاده از روبات ها به طور قابل توجهی تلفات نیروهای نظامی را کاهش میدهد.
امروز از انواع مختلف ارتش روباتیک در جهان به طور فزاینده استفاده می شود. روسیه، باید بپذیرد که در این زمینه پیشتاز نمی باشد. اما امروزسیستم روباتیک نظامی روسیه، اغلب در حال حاضر جلوتر از سطح همتایان غربی ان میباشد.
در سال 2015، موفقیت های روسیه درعرصه ایجاد روبات به خصوص قابل توجه است. کیفیت بالا و قیمت نسبتا پایین ،روبات های روسیه را در موقعیت پیشتاز قرار داده است.سیستم روباتیک روسیه در شرایط جنگی واقعی ازمایش شده اند. دراواخر سال گذشته ، 6 روبات جنگی درپلاتفورمM" و 4 ربات آرگو" به شکل موفقانه درارتفاعات استراتژیک سوریه عملیلت محاربوی را انجام دادند. کارشناس نظامی الکسی کونگروف گفت:
"سطح فعلی توسعه تکنولوژی کامپیوتراجازه می دهد تا مدل های کنترل و سیستم های کنترل اتوماتیک را ایجاد نمود. اما نکته اصلی در این سیستم را نه پرزه کامپیوتر، بلکه الگوریتم ها و کنترول سلاح ها تشکیل میدهد. به اساس قضاوت ، استفاده روبات ها در جنگ سوریه، چیزی را که ما ساخته ایم بسیار عالی میباشد. زیرا ابزار تخریبی که ما ایجاد نمودیم ، همیشه درسطح بالا بوده است، اما برخی از مشکلات با سیستم کنترل و سیستم های ارتباطی وجود دارد. در حال حاضر به نظر می رسد که این مشکلات برطرف شده اند.
در پنتاگون رشد توسعه روبات های تخنیکی را بطور دقیق زیر نظر دارند. معاون وزیر دفاع امریکا رابرت یورک هنگام صحبت کردن که در ماه دسامبر سال گذشته ،در گرهمایی (انجمن امنیت ملی) در مورد موفقیت توسعه روبات های نظامی در روسیه ، که به طور مستقل قادر به انجام عملیات نظامی میباشند ابراز نگرانی کرد. او تاکید کرد که " برای ارتش ایالات متحده لازم است تا به رسیدن در زمینه فن آوری و هوش مصنوعی US نیاز نظامی امریکا را مرفوع نمایند.
در باره تفاوت اساسی دیدگاه سیستم های روباتیک روسیه با انواع خارجی ان رئيس شرکت روبات های جنگی اولگا اوسکوه گفت:
" روبات های که آمریکایان دارند اکثراٌ از راه دور کنترل می شوند. برای کارگیری از انها برج کنترل ضرورت میباشد ، که تکنولوژی روباتیک را به جنگ هدایت کند. اما چیزیکه در این تخنیک مهم است خاموش کننده فرستنده ها میباشد که میتواند کل روبات ها را انجماد نماید. اما تکنولوژی که ما استفاده میکنیم "مغز" دارد.لذا خاموش ساختن ان غیر ممکن میباشد. او تا زمانی که ازبین نرفته به کار خود ادامه میدهد.
ارائه بین المللی گسترده ای این سیستم روبات های جنگی روسیه، در ماه فبروری سال جاری برنامه ریزی شده است. وزارت دفاع روسیه در نظر دارد که نخستین کنفرانس نظامی-علمی را برگزار نماید که به روبت های جنگی اختصاص داده شده است

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала