وزارت دفاع روسیه معلوم نموده که چه کسی در عقب "رسدخانه سوریه در باره حقوق بشر" قرار دارد

© Photo / Ministry of defence of the Russian Federationتورن جنرال ایگور کاناشینکوف نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه
تورن جنرال ایگور کاناشینکوف نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اطلاعات دروغین راجع به عملیات نیروهای هوایی – فضایی روسیه در سوریه را مدافعان نام نهاد حقوق بشر پخش میکنند

وزارت دفاع روسیه معلوم نموده که در عقب "رسدخانه سوریه در باره حقوق بشر" که اطلاعات بی اعتبارکننده راجع به عملیات نیروهای هوایی — فضایی روسیه، پخش میکند، یک نفر قرار دارد که به انگلستان بعد از سپری نمودن سه دوره محکومیت به زندان در سوریه آمده است. در این باره امروز تورن جنرال ایگور کاناشینکوف نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه اعلام داشت.
کاناشینکوف گفت: "اولین مطالب منتشره دروغین راجع به تلفات به اصطلاح ناشی از بمباردمان های روسیه در شبکه های اجتماعی و رسانه های جداگانه غربی قبل از آغاز عملیات در جمهوری عربی سوریه بوجود امدند".
به گفته او، در پخش اعلامیه های این مدافعان نام نهاد حقوق بشر، قاعده تاً، عین رسانه های خارجی، اکثراً از نام"رسدخانه سوریه در باره حقوق بشر" که دفتر ان در انگلستان قرار دارد، شرکت می ورزند.

کاناشینکوف اعلام داشت که در طول پنج سال اخیر آمر و یگانه کارمند این سازمان یک نفر بنام عثمان علی سلیمانی می باشد که در سال 2000 به نگلستان بعد از سپری نمودن سه دوره محکومیت به زندان در سوریه آمده و نام مستعار رامی عبدالرحمن برای خود برگزیده است.
کاناشینکوف در خاتمه گفت:" این آقا در مصاحبه های متعدد خود با مطبوعات غربی هر بار خاطرنشان می سازد که همه اطلاعات منتشره خود را او از سوریه از طریق تیلفون از مخبران قدیمی خود دریافت میکند. پس معلوم میشود که این شبکه مخبران — مدافع نام نهاد حقوق بشر بصورت علنی در زیر ریش سازمان تروریستی داعش و افراطیون دیگر فعالیت میکنند. در عین حال معلوم نیست که چرا به هیچ وجه وحشیگری های خود تروریستان را نمی بینند".

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала