ولادیمیر پوتین به مردم روسیه به مناسبت حلول سال نو تبریک گفت

© Sputnik / Aleksey Drujinin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین
پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بعد از چند دقیقه از سال نو، سال 2016، استقبال میکنیم. نزدیک شدن این لحظه معجزه آسا – بین گذشته و آینده – برای ما از دوران طفولیت آشنا است. ما با مسرت، امید و هیجان انتظار ان را داریم؛ بر بهترین و تابناکترین آینده باور داریم.

طبق عنعنه این جشن را در کانون خانواده، با نزدیکترین دوستان تجلیل میکنیم.

روشن است که همه نمی توانند سال نو را با نزدیکان خود تجلیل کنند. باید در شفاخانه ها و موسسات تولیدی کار کرد، وجیبه وظیفوی و نظامی خود را اجرا کرد، از سرحدات حفاظت نمود و با نوکریوالی دایمی، امنیت ما را در خشکه، در بحر و هوا تامین کرد. ما از همه انهایی که شب و روز، در روزهای عادی و جشن ها همیشه در پوسته قرار دارند، سپاسگذاریم.

امروز میخواهیم بطور خاص به مناسبت جشن به ان نظامیان ما تبریک بگویم که با تروریزم بین المللی مبارزه میکنند، از منافع ملی روسیه در سرحدات دور دفاع می نمایند و در عین حال اراده، قاطعیت و جدیت خصلت خود را تبارز میدهند. در اصل، این خصوصیات برای ما در هرجا و در هر کار ضروری اند.

موفقیت های تمام کشور به کار موثر و دستاوردهای هرکدام ما مربوط می باشند. ما را اهداف واحد، تلاش نفع رساندن به میهن، مسوولسیت به خاطر سرنوشت ان، باهم متحد می سازند.
در سال روبه اختام 2015 ما 70 مین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی تجلیل نمودیم. تاریخ، تجربه پدران و نیاکان ما، وحدت انها در زمانه های دشوار و قوت روح انها برای ما مثال بزرگ است. انها به ما در دادن پاسخ شایسته به چلنج های معاصر کمک کرده و خواهند کرد.
دوستان گرامی! حالا، در شب سال نو، ما بطور خاصتاً شدید احساس میکنیم که نزدیکان ما چقدر برای ما عزیزترند، چقدر مهم است که همه چیز انها خوب تر باشد، تا همه انها سالم باشند، تا والدین با مواظبت و توجه احساس گرمی نمایند، و به انها همه نیکوکاری که انها به ما می اموختند و می اموزند، بر گردد.

بگذار اطفال ما هشیار، فعال بزرگ شوند، و محبت و لبیک گفتن، سخاوتمندی معنوی و ترحم پایه ما در امور روزمره باشند.

تا فرا رسیدن سال نو چند ثانیه انگشت شمار باقی مانده است. بیائید به همدیگر موفقیت ها، خوشحالی و سعادت ارزو کنیم، از همدیگر به خاطر تفاهم و حمایت، به خاطر شرکت و با احساس بودن سپاسگذاری نمائیم و حتماً به خاطر شگوفانی و رفاه روسیه شعار دهیم!
جشن شما مبارک باد! سال نو، سال 2016 مبارک باد!

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала