ایشتون کارتیر رهبر پنتاگون قواعد خدمت دولتی را نقض نموده است

© AP Photo / Lee Jin-manاشتون کارتر وزیر دفاع امریکا
اشتون کارتر وزیر دفاع امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

ایشتون کارتیر رهبر پنتاگون قواعد وزارت دفاع را، با استفاده از صندوق پستی شخصی برای حل مسایل کاری، نقض نموده است. اینکه این کار برای چه مدت طولانی دوام داشت، معلوم نیست.
پاتریک کوک نماینده رسمی وزارت دفاع امریکا اعلام داشت که کارتیر اعتراف نموده که در مورد استفاده از اکاونت صندوق پستی شخصی، برحق نبود. او اعلام داشت: " بعد از تجدیدنظر بر تجربه بکاربرد پست الکترونی قبلاً در سال روان وزیر فیصله نموده بود که استفاده قبلی تصادفی از پست شخصی برای امور، مربوط با کار، حتی برای مسایل روزمره اداری و کاپی کردن نامه ها در اکاونت رسمی، اشتباه بود". کوک افزود: " در نتیجه او چنین کاربرد پست شخصی را قطع کرد و در نتیجه استفاده از پست الکترونی را بصورت کل محدود ساخت".
کارتیر از صندوق پستی شخصی خود حد اقل دو ماه بعد از جنجال مربوط به صندوق پستی هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق امریکا استفاده میکرد. در این باره خبرگزاری «ریا نووستی» به نقل از روزنامه New York Times خبر داده است. قبل از این کلینتون اعتراف نموده بود که اشتباهاً از پست خصوصی شخصی خود برای مراسلات الکترونی در دوران وزارت خارجه در سال های 2009 — 2013 استفاده میکرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала