ایران قصد خرید تانکهای تی 90 را دارد

© Sputnik / Pavel Lisitsynتی-90
تی-90 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قوماندان قوای زمینی تصریح کرد: گفتگو های با جناح روسییه صورت گرفته و پیشنهاد خرید تانک تی‌90 به لوی درستیز قوای مسلح ارائه گردیده است.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، امیر احمدرضا پوردستان در حاشیه کنفرانس نیروهای انسانی نزاجا اظهار داشت: فعلاً تانک تی‌72 توسط صنعت دفاعی ما در حال تولید است که تانک خوبی در جنگ به شمار می‌رود، ولی با توجه به این که تانک تی‌90 از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است به عنوان یکی از موضوعات درخواستی ما به لوی درستیز پیشنهاد شد.

 وی ادامه داد: موضوعات دیگری نیز در خصوص سایر سلاح‌های انفرادی و تجهیزات مورد نیاز هلیکوپترها نیز پیشنهاد شده که در دستور کار قرار دارد و باید طی مصوبه لوی درستیز قوای مسلح خریداری شود. پوردستان در بخش دیگری از این‌ گفت‌وگو با اشاره به تهدید آمریکا برای تحریم مجدد ایران به دلیل پیشرفت در استفاده از راکت‌های پیشرفته اظهار کرد: ما به صحبت‌های آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها کاری نداریم و متناسب با نیازهای خود ظرفیت‌های عملیاتی را مبتنی بر بازدارندگی و توان دفاعی بالا می‌بریم. قوماندان قوای زمینی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در صنعت دفاعی ما وجود دارد، روند ارتقاء این صنعت با قدرت زیادی در حال پیشرفت است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала