ترکان سعی نموده بودند سد راه انتقال دستگاه های برمه روسیه در بحیره سیاه گردند

© Sputnik / Vasiliy Batanovبحریه بحیره سیاه روسیه
بحریه بحیره سیاه روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تلاش کشتی ترکی جهت ممانعت از انتقال دستگاه های برمه روسیه

کشتی تحت بیرق ترکیه جهت ممانعت از انتقال دستگاه های برمه "چرنومورنفت گاز» در ابهای ساحلی روسیه تلاش نموده است.
در کمپنی به آژانس تاس امروز خبر دادند: " در راه حرکت کاروان کشتی ها کشتی نامعلوم تجارتی تحت بیرق ترکیه ظاهر شد. کشتی ترکی با عمل خلاف قواعد بین المللی هشدار تصادم کشتی ها در بحر و موازین عام قبول شده کشتی رانی بحری به کاروان راه نداد که در مسیر متقاطع در حرکت بود و جهت توقف در مسیر حرکت کارون تلاش نمود که بصورت عمدی وضع بروز حادثه ناگوار را بوجود اورد. کیپتان کشتی ترکی در تبادله مکالمات رادیویی با کشتی بدرقه کننده شرکت نکرد و به فراخوان ها پاسخ نمی داد".
ولی در کمپنی «چرنومورنفت گاز» تاریخ حادثه را تدقیق نه ساختند. به اساس معلومات کمپنی، در رفع «سوءتفاهم» قایق گزمه خدمات سرحدی اداره فدرالی امنیت روسیه و قایق راکتی بحریه بحیره سیاه که کشتی تحت بیرق جمهوری ترکیه را به تغییر مسیر به جهت امن برای کاروان ترانسپورتی مجبور ساخت، کمک نمود».
دو دستگاه برمه (В-312 и В-319) به ارزش مجموعی بیش از 25 میلیارد روبل از معدن گاز اودیسه که در شیلف شمال — غربی بحیره سیاه در فاصله 150 کیلومتری ساحل کریمیا به اب های ساحلی روسیه به ارتباط وضع پیچیده بین المللی و خطر برای دارایی های مهم حیاتی «چرنومورنفت گاز» منتقل گردیدند.
هر دو دستگاه حالا در ابهای ساحلی روسیه قرار دارند. در اداره فدرالی امنیت تا به حال بر این حادثه تبصره نکرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала