مظنون اصلی حملات تروریستی پاریس تحت تعقیب پولیس انترپل قرار گرفت

© REUTERS / Philippe Wojazerپولیس فرانسه
پولیس فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس گزارش شبکه تلویزیون "سی ان ان" امریکا به نقل از یک مقام ارشد این کشور، نیروهای نظامی خاص اروپا مسیر تعقیب صالح عبدالسلام مظنون اصلی حملات تروریستی پاریس را از دست داده و اکنون تحت تعقیب پولیس انترپل قرار گرفته است.

به گفته این منبع، نیروهای خاص اروپا نتوانستند هیچ اثری از محل بود و باش عبداسلام پیدا کنند. وی اشاره کرد، در زمان حملات تروریستی در پاریس این تروریست بزدل نتوانسته خود را منفجر کند و از دوستان خود در بروکسل خواسته است تا وی را در همان شب از پاریس انتقال دهند.
به عقیده وی، فرض کنیم عبدالسلام به سوریه برگشته باشد، اما پس از حملات پاریس گروه تروریستی "دولت اسلامی" داعش نیز او را دیگر در صفوف خود نمی پذیرد.
علاوه براین، نیروهای امنیتی می گویند، هدف بعدی تروریست ها ممکن است انگلستان باشد، چرا که قوای هوایی بریتانیا حملات خود را علیه داعش در سوریه آغاز کرده است.
به گفته سی ان ان، تعداد جنگجویان بریتانیا که در صفوف داعش قرار دارند، به 700- 1000 تن می رسد و ممکن است پس از بازگشت به کشور، یک سری حملات تروریستی را انجام دهند. همچنین گزارش شده است، ارگانهای امنیتی هیچگونه اطلاعاتی برای شناسایی تروریست ها بریتانیا در دست ندارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала