بازداشت 16 فرد مظنون به حملات پاریس در بلجیم

© REUTERS / Yves HermanBelgian soldiers and police patrol in central Brussels on November 22, 2015, after security was tightened in Belgium following the fatal attacks in Paris
Belgian soldiers and police patrol in central Brussels on November 22, 2015, after security was tightened in Belgium following the fatal attacks in Paris - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس گزارش آژانس خبری" ریانووستی" در نتیجه عملیات خاص ضد تروریستی گسترده در شب 23 نوامبر 16 فرد مظنون به حملات تروریستی پاریس در منطقه شارل بروکسل بازداشت شدند.

سخنگوی لوی سارنوالی بلجیم گفت: این شانزده نفر در حال حاضر در حبس به سر می برند و لوی سارنوال این کشور فردا صبح پس از تحقیقات تصمیم خود را در قبال این افراد اعلام خواهد کرد.

یک تن از مظنونان حملات تروریستی پاریس که به دستور پولیس عمل نکرده و پا به فرار گذاشته و نیروهای امنیتی در این عملیات مجبور به شلیک فیر شده به سوی او شده و در نتیجه زخمی شده است. نیروهای پلیس هیچ گونه مواد منفجره و یا اسلحه را در این عملیات کشف نکردند. همچنین پولیس بلجیم در این عملیات موفق به دستگیری صلاح عبدالسلام یکی از مظنونان اصلی حملات تروریستی پاریس نشدند.

بر اساس برخی گزارش ها، شب 22 نوامبر عبدالسلام در حومه لیژ یکی از شهرهای بلجیم دیده شده است. اما پولیس پولیس این کشور موفق با بازداشت او نشده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала