گزارش کانال تلویزیون پی بی اس در مورد آموزش اطفال برای جنگ در افغانستان توسط گروه داعش

© Photo / Youtube / FRONTLINE PBS ISIS School Teaches Children Jihad in Afghanistan
ISIS School Teaches Children Jihad in Afghanistan - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روز سه شنبه کانال تلویزیونی PBS برای اولین بار فیلم مستندی را در مورد اینکه تروریستهای گروه داعش کودکان را برای جنگ در افغانستان آموزش می دهد.

در فیلم "گروه داعش در افغانستان" که توسط نجیب الله قریشی ژورنالیست با خطرات احتمالی فیلم برداری شده، چندین منطقه در شرق افغانستان را نشان می دهد که توسط گروه داعش در سالهای اخیر تسخیر شده است. دولت افغانستان به این باور است که تعداد جنگجویان داعش در افغانستان حدود یک هزار نفر است و این تعداد افزایش می یابد. گروه داعش علیه جنگجویان جنبش طالبان که علیه دولت افغانستان می جنگد، مبارزه می کند.
در فیلم نشان می دهد، روستایی که توسط ابو رشید یکی از فرماندهان طالب به تصرف درآمده، به گروه داعش پیوسته که ماهانه به مردان ماهانه 700 دالر حق الزحمه داده می شود و اجازه می دهد که با زنان محلی ازدواج کنند و مالیات جمع می کند و تعلیم در مکاتب محلی را کنترول می کند.

کارگردان فیلم می گوید، گروه داعش از تمام امکانات استفاده می کند، که کودکان خوردسال را اجبار کننده که برای داعش بجنگند و کشته شوند.

در آموزش پسران و دختران سلاحهایی مانند اسلحه، بمب دستی و تفنگچه نشان داده می شود و سپس به پسران آموزش داده می شود که چطور اسلحه را به دست بگیرند. به کودکان گفته می شود که تمام کسانی را که ایدئولوژی گروه داعش باور ندارند، بکشند.
همچنین به کودکان ویدئوهای انتحار و اعدام نشان داده می شود که به دستور جنگجویان آنها از از رهبری گروه داعش در عراق و سوریه فرمان می گیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала