صدراعظم پیشین فرانسه: اشتباه بزرگ در مبارزه با داعش- امتناع ائتلاف از اتحاد با روسیه است

© Sputnik / Aleksey Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر صدراعظم پیشین فرانسه
صدراعظم پیشین فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رانسوا فیون صدراعظم پیشین فرانسه امروز در مصاحبه ای با رادیو "Europe 1" گفت: اشتباه اصلی کشورهای غربی که علیه گروه تروریستی "دولت اسلامی " داعش مبارزه می کنند، امتناع از اتحاد با روسیه می باشد.

این سیاستمدار فرانسوی معتقد است " با بمباران کردن در جنگ هرگز نمی توان پیروز شد". امتناع از اتحاد با روسیه و همچنین امتناع از مذاکرات با ایران- کاملاً یک اشتباه بزرگ در مبارزه علیه داعش می باشد. آقای فیون افزود: "درگیر شدن در جنگ و با سه بمبارد در هفته نباید ابراز خوشی و رضایت کرد". وی تاکید کرد:" پیروزی نیاز به یک استراتژی قوی دارد که متاسفانه در حال حاضر اصلا وجود ندارد".

صدراعظم پیشین فرانسه در مورد اعلام حالت اضطراری در فرانسه و افزایش تدابیرامنیتی پس از حملات تروریستی در پاریس گفت: اقدامات امنیتی را باید قبل از آغاز اقدامات نظامی علیه داعش در نظر گرفته میشد. به گفته وی: "جنگ — بازی کامپیوتری نیست". وی علاوه کرد: ما بسیار وقت است که وارد جنگ شدیم، دقیق از زمانی که در عملیات نظامی علیه دولت اسلامی داعش اشتراک کردیم، در جنگ قرار داریم. کشور با ورود در جنگ کشور خطرات ناشی از آن را به خوبی درک می کند، بنابراین لازم است تا در مورد عواقب آن به طور جدی فکر کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала