سازندگان بمب های پوکانه ای بر موثریت انها علیه طیارات روسیه در سوریه تاکید میکنند

© Sputnik / Dmitriy Vinogradovسازندگان بمب های پوکانه ای بر موثریت انها علیه طیارات روسیه در سوریه تاکید میکنند
سازندگان بمب های پوکانه ای بر موثریت انها علیه طیارات روسیه در سوریه تاکید میکنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بمب های پوکانه ای در سوریه

ژورنالیستان روزنامه The Daily Beast توانسته سازندگان بمب های پوکانه یی را پیدا کنند که باید افراد مسلح گروه تروریستی«دولت اسلامی» را از ضربات طیارات روسیه حفاظت نمایند و از انها راجع به جزئیات تخنکی چنین بمب ها پرسیده اند.

طوریکه معلوم گردیده، نیروهای پوکانه ایی را فعلاً فقط 5 برادر تشکیل میدهند. انها توانسته تولید بمب های هوایی را در حلب و ادلیب راه اندازی کنند. انها مفکوره ایجاد ناحیه عاری از پروازها به وسیله موانع هوایی را رحمت خدا می نامند و قبل از همه با «اردوی ازاد سوریه» و «جبهات النصره» همکاری میکنند، نه با «گروه «دولت اسلامی».

طرح سقوط طیارات جنگی روسیه توسط پوقانه ها - اسپوتنیک افغانستان
طرح سقوط طیارات جنگی روسیه توسط پوقانه ها
 شخص بنام مجید به روزنامه معلومات داد: «ما پوکانه های هوایی حاوی بمب ها را در ارتفاع 4 — 6 کیلومتر منفجر می سازیم». به گفته موصوف، بمب های پوکانه یی توسط بمب ساعتی و ریموت کنترول تجهیز شده اند. پتاقی انها توسط بطری کار میکند.بمب های پوکانه ای در رادرها معلوم نمی شوند، انها را بصورت دسته جمعب به تعداد 110 عدد پرتاب می کنند و در جمله انها 10 پوکانه بمب گذاری شده می باشند. به گفته او، بعد از چند روز موانع بمب های هوایی در حمص و شهرهای دیگر بوجود خواهند امد. پتاقی بمب های پوکانه ای در صورت تماس مستقیم با بدنه طیاره منفجر میشوند. برای این کار لازم است، تا تروریستان بدانند که طیارات بمبارد روسیه چه وقت و در کجا فعالیت میکنند و همچنان تعداد کافی پوکانه ها را برای مشکل ساختن مانورها اماده سازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала