تاکید امریکا بر انجام عملیات نظامی زمینی در سوریه

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy تاکید امریکا بر انجام عملیات نظامی زمینی در سوریه
تاکید امریکا بر انجام عملیات نظامی زمینی در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس گزارش "RT " دبورا لی جیمز، وزیر قوای هوایی آمریکا در کنار بمباران هوایی علیه داعش بر نیاز انجام عملیات زمینی در سوریه و آزاد کردن قلمرویی که در اشغال تروریست ها قرار دارد، تاکید کرد.

اظهارات خانم جمیز کاملا بر خلاف وعده های باراک اوباما رئیس جمهور امریکا می باشد. رئیس جمهور امریکا در سال 2013 وعده سپرد که به هیچ عنوان نیروی زمینی به منطقه اعزام نخواهد کرد. وزیر قوای هوایی امریکا افزود: باوجود پیشترفت های عملیات هوایی در تضعیف دولت اسلامی داعش بازهم انجام عملیات زمینی به رهبری امریکا در سوریه ضروری است. به گفته وی، هدف اصلی عملیات زمینی- آزادی مناطقی که تحت کنترول داعش قرار دارد و حل و فصل وضعیت بحرانی در منطقه می باشد.
خانم دبورا لی جمیز افزود: عملیات هوایی بی نهایت مهم است، اما نمی توان تمام مسائل را حل و فصل کرد. وی اشاره کرد ، عملیات هوایی توانایی آزادی منطقه و حل و فصل بحران را در جا ندارد.
پیش از این واشنگتن اعلام کرد، که قصد دارد تقریبا 500 نیروی نظامی خاص ارتش امریکا را به منظور آموزش نیروهای اپوزیسیون سوریه برای مبارزه با داعش به سوریه اعزام کند. جانش ارنست سخنگوی قصر سفید گفت: نیروهای نظامی خاص امریکا به هیچ عنوان در عملیات های نظامی اشتراک نمی کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала