روس اوییاتسییا متوقف ساختن تمام پروازهای مسافربری را به مصر تائید نمود

© AP Photo / Tatiana Belyakovaتوقف پروازها به مصر
توقف پروازها به مصر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تائید متوقف ساختن همه پروازها به مصر

اجرای تمام پروازهای مسافربری از روسیه به مصر متوقف شده است. در این باره دفتر مطبوعاتی تنظیم کننده رسمی روسیه در روز جمعه خبر داد.

در روز جمعه رئیس جمهور ولادیمیر پوتین با پیشنهاد متوقف ساختن پروازها به مصر تا روشن شدن علل سقوط طیاره A321 که در تاریخ 31 اکتوبر بر فراز جزیره نمای سینا سقوط نمود، موافقه کرد.

 

در اطلاعیه گفته شده: "در تاریخ 06 نوامبر سال 2015 سر از ساعت 20:00 به وقت مسکو موقتاً تمام کمپنی های هوایی تجارتی روسیه و استفاده کنندگان طیارات مورد ضرورت عامه اجرای همه پروازهای منظم، ترانزیتی و چارتر حامل مسافرین به نقاط در جمهوری عربی مصر متوقف می سازند".

از مسافرین که عازم مصر اند، خواهش بعمل می اید که به میدان های هوایی نه ایند. در عین حال انتقال اتباع روسیه از مصر را پروازهای منظم و غیرمنظم انجام خواهند داد. در اطلاعیه تدقیق شده: " معلومات راجع به موقف پرواز — زمان، تاریخ و کمپنی هوایی — به سمع مسافرین که در مصر قرار دارند ، توسط تمام شیوه های ممکن مواصلاتی، رسانده خواهد شد ".

گفته شده که بگاژ مسافرین توسط پروازهای جداگانه انتقال داده خوهد شد.

دفتر مطبوعاتی خبر داد: " در میدان های هوایی قاهره، شرم الشیخ و خورگادا تخته های خاص معلوماتی و کار نمایندگان کمپنی های هوایی روسیه و نمایندگان کمپنی های توریستی سازماندهی خواهد شد".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала