ایران چهارمین ابر قدرت راکتی جهان

© AFP 2023 / BEHROUZ MEHRI ایران چهارمین ابر قدرت راکتی جهان
ایران چهارمین ابر قدرت راکتی جهان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وسایل حربی ایران برای دفاع از سرحدات ایران میباشد

جنرال امیر علی حاجی زاده قوماندان گروپ های فضا-هوائی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با افتخار از تونل زیر زمینی وسیع و طویل تنویر شده که در آن کومپلکس بیشمار دافع هوا آماده حرکت استند و مهمتر از همه این که طبق امر قوماندانی تمام پرسونل آن با همه دستگاه ها عاجل آماده محاربه میگردند، دیدن نمود.

چیزیکه در ویدیوی انترنتی مشاهده میشود, خارج از عقل به نظر میرسد. حالا قوماندانی قوای مسلح امریکا و ناتو علنی قصد دارند در روز های نزدیک سیستم دافع هوا بحری اروپا را مورد آزمایش قرار دهند که در مقابل امکان تهدیدات ایران میباشد.

باید یادآور شد که ایران قصد عملیات نظامی ندارد. اما وسایل حربی ایران برای دفاع از سرحدات ایران میباشد. رضا مقدسی اسبق رئیس عمومی آژانس MehrNews سیاستدان مشهور ایرانی و معقق در امور چالش های شرق نزدیک طی مصاحبه ی با مارینه الشعلان خبرنگار سپوتنیک در این ارتباط ابراز نظر نموده گفت:

او در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه، اکنون جهان از چه نوع پتانسیال نظامی ایران آگاهی دارند وآیا نشر تصاویر ویدیوئی از پایگاه نظامی زیر زمینی- گام ونمایش حیثیت ایران است؟ رضا مقدسی گفت: اکنون ایران در محضر جهانیان به مثابه کشور خودکفا، مستقل و کشور رو به انکشاف تبارز نموده است که میتواند به هر نوع دشمن خود جواب دندان شکن بدهد.

او افزود:

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала